חיסל את המחבל שרצח את הלל ואיבד עין: 'לטובה' - סרוגים

חיסל את המחבל שרצח את הלל ואיבד עין: 'לטובה'

שוקי גלבוע, תושב קריית ארבע שחיסל את המחבל שרצח את הלל אריאל, איבד את עינו הימנית אך לרגע אינו מאבד את האמונה: אשתו שולמית: "שתי המילים היחידות שהוא אמר היו 'הכול לטובה'"

author-image
חיסל את המחבל שרצח את הלל ואיבד עין: 'לטובה'
  (צילום: מתוך ynet)

שולמית גלבוע, רעייתו של שוקי גלבוע, שבמהלך חיסול המחבל שרצח את הלל אריאל הי"ד ביום חמישי האחרון איבד את עינו הימנית, סיפרה היום (ראשון) על הרגעים הראשונים בהם גילה בעלה כי איבד את אחת מעיניו. בראיון לאתר ynet, סיפרה שולמית: "הוא שאל אותנו מה קורה עם העין – אני והרופא סיפרנו לו שהוא התעוור בעין ימין ולא יוכל לראות יותר. שתי המילים היחידות שהוא אמר היו 'הכול לטובה'". שולמית הוסיפה כי "אני מאמינה בו שהוא באמת ייצא מזה גם מבחינה פיזית וגם מבחינה נפשית".

כאמור, גלבוע הוא חבר כיתת הכוננות בקריית ארבע שם נרצחה ביום חמישי האחרון הילדה הלל אריאל. גלבוע הוקפץ ביום חמישי סמוך ל-08:45 בבוקר, מיד כשהופיעה ההתראה על כך שדמות חשודה חצתה את גדר היישוב. תוך דקות הוא הגיע ביחד עם חברי כיתת הכוננות לאזור הבית של משפחת אריאל. במהלך הסריקות נכנס לבית המשפחה ביחד עם חנוך כהנא. הם הבחינו בנערה שוכבת פצועה במיטתה עם פצעי דקירה רבים, ואילו המחבל שארב להם בבית תקף אותם בסכין שניות לפני שהשניים ירו לעברו וחיסלו אותו.

"תכננתי לישון", סיפרה שולמית, המשמשת כאחות בבית החולים שערי צדק. "הכריזו בקשר שיש חשש לחדירה. בעלי לקח את הקשר והנשק ויצא מהבית. הייתה לי הרגשה לא טובה. אחרי חמש דקות קיבלתי בווטסאפ שיש שני פצועים קשה וידעתי שאחד מהם הוא בעלי. הייתה לי הרגשה מאוד קשה שזה הוא. החלטתי שאני יורדת לציר הראשי וברוך השם בדיוק כשירדתי למטה האמבולנס עבר".

"אספו אותי ממש לפני היציאה מהיישוב. עליתי על האמבולנס ועזרתי לצוות לטפל בו. עצרתי לו את הדימום ועברתי איתו את כל התהליך. ראיתי את העין איך היא חבולה. זה היה מאוד קשה. ברוך השם הקב"ה מוביל איתנו ובאותו יום קיבלתי כוחות שבאמת אין לי מושג מאיפה קיבלתי אותם. הוא איבד את עין ימין והתעוור בעין אחת".

על פרטי האירוע אמרה שולמית כי אינה בקיאה בהם: "אני מתמקדת בבעלי ובפציעה ובכוחות שלנו ", אמרה. "אני רוצה לתת כוחות לילדים שלנו וברוך השם הילדים שלנו גם מאוד חזקים". לשולמית ושוקי ארבעה ילדים, והזוג צפוי לחגוג בעוד חודשיים עשר שנות נישואים.

על התקדמות השיקום והטיפול בבית החולים היא אומרת: "יש עליות וירידות. שוקי מאוד סובל ומאוד כואב אך לאט לאט מתחזק. זה עניין של תהליך שאנחנו עוברים עכשיו – הוא רק אתמול הסתכל על עצמו וראה את העין – יש בו המון כוחות. בעזרת השם אנחנו משפחה מאוד תומכת ועוזרת. עם ישראל מאוד תומך. אנשים שאנחנו לא מכירים מתקשרים ומרעיפים עלינו כל כך הרבה אהבה. מתל אביב, מהרצליה, מכל הארץ. חשוב לומר שלא רק ברגעים הקשים חשובה האחדות גם כשיש שמחה חשוב מאוד שעם ישראל יתאחד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
זה מה שנקרא- לראות בעין טובה....נחמה ורפואה!
יעקב | 05-07-2016 16:34