סוכלה הברחה גדולה של רכיבי רקטות לעזה - סרוגים

סוכלה הברחה גדולה של רכיבי רקטות לעזה

רשות המעברים סיכלה הברחה של צינורות שיועדו להכנת רקטות בעזה ומנועים שיועדו למערך המנהרות של החמאס. בלילה תקף צה"ל יעדים של החמאס בעקבות ירי רקטה לישראל

סוכלה הברחה גדולה של רכיבי רקטות לעזה
  הצינורות והמנועים שנתפסו בחברון (רשות המעברים במשרד הביטחון)

ושוב, סוכלה הברחה גדולה של צינורות לייצור מרגמות ועשרות מנועים חשמליים למערך המנהרות של החמאס ברצועת עזה

הבודקים הביטחוניים של רשות המעברים במשרד הביטחון, יחד עם השב"כ, עצרו במעבר תרקומיא הסמוך לחברון משלוח גדול של אמצעים, שיועדו על פי החשד לגורמי טרור של ארגון חמאס בעזה. ההברחה הוסוותה במשלוח תמים כביכול של מוצרי טקסטיל ותכשיטים, וכללה אמצעים משמעותיים להתעצמות חמאס: מאות צינורות מתכת בקוטר 4 אינץ' עם הברגות מיוחדות – המשמשים לייצור מרגמות ורקטות וכן עשרות מנועים חשמליים המשמשים את גורמי הטרור למשימות התעצמות שונות, בהן לבניית מערך תת הקרקע.

ניסיון ההברחה שנתפס כאמור במעבר תרקומיא של רשות המעברים, יועד לעבור לעזה דרך מעבר כרם שלום. המשלוח הוחרם ונפתחה חקירה לאיתור המעורבים בהברחה.

WhatsApp-Image-20160526

הצינורות והמנועים שנתפסו בחברון (רשות המעברים במשרד הביטחון)

WhatsApp-Image-20160526 (1) WhatsApp-Image-20160526 (2)

בתוך כך אתמול בוצע שיגור לעבר שטח מדינת ישראל. הרקטה נפלה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. לא הופעלה אזעקת צבע אדום בגלל שהנפילה זוהתה לשטח פתוח. בתגובה תקף צה"ל באמצעות כלי טיס של חיל האוויר שתי מטרות המהוות תשתיות טרור השייכות לארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו