ידידיה מאיר סוגר את מדור הסאטירה 'אפעס' - סרוגים

ידידיה מאיר סוגר את מדור הסאטירה 'אפעס'

בהודעה ששיגר ידידיה מאיר לצוות כותבי המדור הסאטירי אפעס, הוא הודיע כי הוא מפסיק את הוצאת המדור: "מדור כזה צריך לעשות בהתלהבות, ואני אישית מתלהב לאחרונה משלל עיסוקים אחרים בחיי, וחש תחושת מיצוי"

author-image
ידידיה מאיר סוגר את מדור הסאטירה 'אפעס'
  יורד מהמוספים. אפעס

אין אפעס.

מדור הסאטירה הותיק של ידיעות אחרונות יורד מהבמה. בהודעה ששיגר העורך ידידיה מאיר לצוות הכותבים הוא הודיע כי המדור שיצא לחופשת פסח לפני כשלושה שבועות לא יחזור יותר. "הודעתי בימים האחרונים לרון ירון (עורך ידיעות) ולאביב הברון (עורך המוסף הפוליטי) על רצוני להפסיק את הופעת המדור. מדור כזה צריך לעשות בהתלהבות, ואני אישית מתלהב לאחרונה משלל עיסוקים אחרים בחיי, וחש תחושת מיצוי."

המדור אותו ייסדו ידידיה מאיר, קובי אריאלי ויאיר חסדיאל – שלושה כותבים פורצי דרך בתקשורת הדתית-חרדית, החל בשנת 2000 כעיתון מייל (ניוזלטר) בו התפרעו השלושה בטורי סאטירה חריפה העוסקת ביחסי דתיים חילונים ובברנז'ה התקשורתית.

אל שלושת הכותבים הקבועים הצטרפו מדי פעם גם אורי אורבך, שהרה בלאו, ג'קי לוי, ואנשי תקשורת נוספים, ואף שלי יחימוביץ' פירסמה רשימה משלה. לאחר כארבע שנים, הציע רוגל אלפר לכותבים להפוך את הניוזלטר למדור סאטירה במוסף הארץ. קובי אריאל שכתב באותו זמן במעריב, נאלץ לפרוש, והמדור המשיך עם מאיר וחסדיאל שפרש לאחר מכן.

ב-2008 עבר המדור מהארץ למוסף השבת של ידיעות, ובין כותביו היו נילי אושרוב, גיל סלוביק אסף וול, עקיבא נוביק, יצחק טסלר ועוד.

במייל ששלח ידידיה מאיר לכותבים הוא משחזר "בדקתי היום בגוגל מתי "אפעס" עבר מ"הארץ" ל"ידיעות". מצאתי ידיעה ב"וואלה ברנז'ה" שכתבה כתבת תקשורת ושמה ענת קם, על המדור של ידידיה מאיר, שבו כותב גם יאיר חסדיאל (היום הוא שופט שלום), שעובר משוקן אל מוזס.

"הידיעה הזו נכתבה לפני שמונה שנים וארבעה חודשים.נכתב שם גם שעכשיו ידידיה מאיר ויאיר לפיד (העיתונאי הזה שעליו הוא תמיד עושה פרודיות) ייכתבו באותו עיתון. אז יאיר חסדיאל, ענת קם ויאיר לפיד השתנו מאז. כעת הגיע גם זמנו של אפעס."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ידידיה מאיר לא סרוג ואין לעשות לו יחסי ציבור
| 02-05-2016 13:47