אין שינוי: יוסף פריצקי בפוסט גזעני נגד ספרדים - סרוגים

אין שינוי: יוסף פריצקי בפוסט גזעני נגד ספרדים

השר לשעבר יוסף פריצקי העלה היום פוסט לעמוד הפייסבוק שלו, בו התייחס לעצרת למען החייל שירה בחברון, והצביע על כך שכל האמנים המופיעים בה הם ספרדים

author-image
אין שינוי: יוסף פריצקי בפוסט גזעני נגד ספרדים
  רק ספרדים מופיעים בעצרת. פריצקי (פלאש90)

מורשת 'שינוי' של טומי לפיד, כנראה עדיין כאן.

השר לשעבר יוסף פריצקי העלה היום פוסט לעמוד הפייסבוק שלו, בו התייחס לעצרת למען החייל שירה בחברון, והצביע על כך שכל האמנים המופיעים בה הם ספרדים.

"אז מי יהיה שם?", כותב פריצקי, "אייל גולן (שם המשפחה המקורי: ביטון, ממרמורק שברחובות), דוד ד׳אור ( נולד כדוד נחייסי למשפחה יוצאת לוב מבת ים) וכמובן: ״הצל״ (יואב אליאסי) ושותפו לבמה: סבלימינל ( יעקב שמעוני ממוצא טוניסאי).

"טוב שלא מפרסמים את שמו של החייל החשוד בהריגה. הוא בטח ממוצא פולני ולא רצו להעליב….." סיים פריצקי.

פריצקי

אין זו הפעם הראשונה בה פריצקי, מתבטא בבוטות. לפני כשבועיים כינה את הויכוח בין הפלגים החרדיים – חסידים וליטאים, כבחירה בין כינים ופרעושים. ערב הקמת הממשלה, התבטא פריצקי באמירה בוטה כלפי איילת שקד, וחצי שנה לאחר מכן סגרה איתו ח"כ שולי מועלם חשבון. בדיון בכנסת על ייצוג ח"כים בימי הזכרון בבתי העלמין הצבאיים, היא פתחה קודם כל בגינוי דבריו מאז: "אני רוצה קודם כל למחות שאדם שהעיז לומר 'וואלה זו הפעם הראשונה בה שרת משפטים בישראל יכולה לככב בלוח שנה במוסכים' שולח את ידיו הגסות לזכרון של הבעל שלי ולזכרון של חללי צה"ל. אני חושבת שזו בושה שאתה בכלל יושב בדיון הזה."

(צילום: ערוץ הכנסת)

בתוך כך הודיע דוד ד'אור על ביטול השתתפותו בעצרת למען החייל, אולם, מי שכן יגיע הוא ראש המועצה האזורית גוש עציון, הראשון מראשי המועצות של יו"ש המודיע על השתתפותו.

"גם אני אגיע לעצרת התמיכה בלוחמי צה"ל. עברנו שנה לא קלה בגוש עציון,עשרות מרצחים ניסו לפגוע בנו,בילדנו ובחיילי צה"ל.אבדתי בשנה הזו חברים קרובים,שכנים,תושבים ולוחמי צה"ל שנפלו במשמרתם.

אני רואה את לוחמי צה"ל נמצאים שם בשבילנו,בגשם ובשרב,בלילה וביום ואני יודע שהם מוכנים להקריב את חייהם כדי שתושבי גוש עציון ומדינת ישראל יוכלו לחיות בשקט ובבטחון. אני מעריך את שר הבטחון והרמטכ"ל ומכבד את עמדתם גם בסוגיה זו אך יחד עם זאת אני מרגיש חובה להתייצב ולתמוך בחיילי צה"ל גם אם שגו בלהט הקרב ושלא יספרו לכם סיפורים על "הסטריליות" של הזירה בלב חברון כמה דקות אחרי ניסיון פיגוע של שני מחבלים."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
עשיו שונא ליעקב...
| 18-04-2016 12:45
מעניין גם החיילים שמשרתים בעזה ובחברון ומגינים על האיש ששמו מזכיר משום מה את ...הפריץ הגוי הם.. במקרה ספרדים
2
אני מרוקאי..וגם החייל הזה שאני גאה בו מרוקאי!
שוקי טבריה | 18-04-2016 15:31
מדקה 7https://www.youtube.com/watch?v=G5H8bbgDwBw.17 ..תשובה לגזען..ודרך אגב אני אוהב גם אשכנזים..
3
דוחה
יעל | 18-04-2016 16:10
מגעיל ודוחה! רק שלהם מותר להגיד הכל בשם חופש הביטוי והשיסוי!
4
מה שמצחיק זה השם "פריצקי" ואיך הוא נתפס ביהדות !!
א | 18-04-2016 16:31
5
זה הפריצקי שניסה לרמות את פורז והעיפו אותו מהכנסת ?
אבי | 18-04-2016 17:37
מסכן ולא רלבנטי
6
עם כל כך הרבה חמאה על הראש אל תצא לשמש
נוני | 19-04-2016 8:24
הנך גזען עלוב נפש שעל מנת להבחר לכנסת מצאת הקשר לעדה הפרסית.שפתך היא שפת ביבים .כחבר כגסת סולקת בבושת פנים מאחר ותפרת לחברך למפלגה תיק בוש והכלם.דרך אגב אתה לובש תחתונים או אוהל סיירים.
7
Ostjuden עלוב!
דנה | 19-04-2016 12:38
מצחיק מאד לראות פולני עלוב ושמן, סקסיסט וחזיר-כנסת-כושל-לשעבר מנסה להתנשא על אחרים... Ostjuden בור, התעורר! אתה לא שונה! ממה נפשך? העצרת לחייל הטמבל הזה לא תקרה, וגם אם כן- קומץ קטנטן ישתתף בה סתם כדי לפרוק את צרכיו החייתיים. בדיוק כמו שעשית בפרסום שלך כאן. ואתה? באמת לא מצאת שום דבר אחר להיתלות בו מלבד מוצא הסבא והסבתא? אז אם כך, כפי שאמרתי- אתה Ostjuden, ואתה מוכיח את שפלותך שוב ושוב. תחזור לשטעטעל העלוב ממנו הסבתא שלך בטעות יצאה (או שלא, תלוי במידת הנחישות שלה) ותעזוב את האנשים שחיים כאן בשקט. אין שום תועלת בציוץ החלוש שלך שכל תכליתו היא להתחנן לעולם שיתן תשומת לב לקריאות ה"אני כאן! אני כאן! אני קיים!" שלך.
8
חבל
אורן | 20-04-2016 15:03
מר פריצקי, מבטיח לך שאם בנך היה במקום החייל, גם הייתה עצרת הזדהות, אין פה שום קשר למניעים כאלה או אחרים, חבל שנכנסת למקום כזה, חבל
9
שולי מועלם
בן מזרחי | 19-01-2017 11:16
קצת שקט מהצד שלך לא יזיק