הנשיא לשעבר משה קצב בדרך לשחרור מהכלא - סרוגים

הנשיא לשעבר משה קצב בדרך לשחרור מהכלא

איילה חסון פרסמה כי ועדת השחרורים של בתי הסוהר תדון בקיצור שליש מעונשו של הנשיא לשעבר משה קצב. אם תתקבל ההחלטה הוא ישוחרר מיד. במידה ולא תעלה אפשרות החנינה על הפרק

author-image
הנשיא לשעבר משה קצב בדרך לשחרור מהכלא
  ישתחרר מהכלא בקרוב? קצב (קובי גדעון /פלאש90)

הנשיא לשעבר משה קצב בדרך לשחרור מהכלא.

כתבת ערוץ 10, איילה חסון חשפה בערוץ כי הנשיא השמיני המרצה עונש מאסר בגין שתי עבירות אונס, עומד בפני ועדת השחרורים של שירות בתי הסוהר, שתחליט האם לקצר את עונשו בשליש.

במידה ואכן תתקבל החלטה חיובית בעניינו של קצב, צפוי קצב להשתחרר באופן מיידי, לאחר שריצה כחמש שנים מתוך שבע השנים שנגזרו עליו.

עוד חשפה חסון כי שרת המשפטים איילת שקד (הבית היהודי) אמרה בשיחות הסגורות כי "אין שום סיבה שוועדת השחרורים לא תשחרר את הנשיא לשעבר קצב, הוא עומד בקריטריונים". במידה וועדת השחרורים לא תאשר את קיצור עונשו של קצב, תתמוך שקד בהליך חנינה לקצב. חסון הוסיפה כי גם בסביבת הנשיא ריבלין נשמעו השבוע קולות דומים התומכים בחנינה.

בערוץ 10 ציינו כי בניגוד לחנינה הדורשת הודאה וחרטה של המורשע, בהליך של קיצור עונש על התנהגות טובה, אין נדרשת הודאה, ולכן היא פשוטה יותר עבור קצב, שעד כה לא הודה בעבירות בהן הורשע.

בעקבות הפרסום הבהירה שרת המשפטים איילת שקד כי לא מונחת בפניה בקשת חנינה מטעמו של קצב וככלל, היא אינה דנה בבקשות חנינה כאשר אסיר עומד לידון בפני ועדת שחרורים, וכאשר פתוחה בפניו אפשרות לניכוי שליש מעונשו על פי דין.

ח"כ מרב מיכאלי הגיבה על הפרסום : ״כדאי להזכיר לנוגעים בדבר שהנשיא לשעבר מעולם לא לקח אחריות ולא הביע חרטה על המעשים האיומים שבהם הורשע, תנאי שבלעדיו לא יכולה להיות חנינה. נפגעות של קצב כבר פנו אלי היום בחרדה שאנס מורשע שלא הודה ולא הביע חרטה יקבל חנינה כי חברים שלו בשלטון. אנחנו לא ניתן לזה לקרות". ​

לפני שנתיים חשפנו בסרוגים תיעוד נדיר של קצב שהשתחרר לערב אחד מכלאו כדי להשתתף בחתונת אחייניתו חן עם אלישיב אריאל.

החתן אלישיב (24), הוא בנו של רב הישוב עטרת הרב עזריאל אריאל, ונכדם של רב העיר רמת גן הרב יעקב אריאל מצד אביו, ושל ראש ישיבת 'ניר' בקרית ארבע הרב אליעזר ולדמן מצד אמו חדוה. הוא משרת כעת בפלס"ר נח"ל אחרי מספר שנות לימודים בישיבת 'שבי חברון'. הכלה היא חן אלפסי בתה של אילנה, אחותו של קצב, המתגוררת בקרית מלאכי.

ככה זה נראה

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ירושלים
מרים | 12-03-2016 19:55
בע"ה אשמח לראות אותו בקרוב חוזר למשפחה שלו בראי ושלם....
2
הגיע הזמן לחשוף את השקר של הכשר העדה החרדית גורפים מליא
| 12-03-2016 21:18
הגיע הזמן לחשוף את השקר של הכשר העדה החרדית גורפים מליארדים לכיסים הכשר מושחת ורמה כשרותית ירודה. אלפים כבר הפסיקו לאכול מהכשר של 'העדה החזירית' אלפים הפסיקו לאכול מהכשר של 'העדה החרדית'. לכבוד הגאון הגדול לוחם מלחמת ה' הרב חיים שאולזון שלום וברכה! הגיע הזמן שתקח כפרוייקט אישי את ההכשר המושחת ששמו העדה החרדית. (עדה החזירית) לו רק תחסל את מפלצת הנדלן והמליארדים שנקראת הכשר העדה החרדית ותסרז בכך את ביאת המשיח. אלפים הפסיקו לאכול מהכשר של 'העדה החרדית'. הרב שאולזון אל תניח לפושעים הללו שהפכו את ההכשר לעסקי ומשקרים את הציבור יום וליילה. הגיע העת שהעדה החרדית יבינו שכך זה לא יכול להמשך. הציבור דורש הסברים. תם עידן שמשקרים את הציבור כל היום. אלפים הפסיקו לאכול מהכשר של 'העדה החרדית'. כבר שנים שהתרענו והזהרנו כי יש לנו עסק עם נוכלים עם מי שלא מתכוונים כשרות באמת. לפני עשרות שנים כשהם היו מן היחידים בשטח לא היתה להם ברירה, במיוחד כשבראש עמדו כמה שהיו להם יראת שמים, היו להם מומחים לענייני כשרות, ולא היה זה פלא מדוע כל כך הרבה סמכו עליהם בענייני כשרות למרות שחלקו עליהם בכל היתר, השתתפו בבחירות ולקחו כסף מן המדינה. אבל במשך השנים הכשרות הזו הסתאבה במיוחד כשאלו שינו בעלים ראו פנים חדשות במקום מי שכוונתם היתה הרבה יותר כסף מאשר כשרות, הם ניצלו את השם הטוב על מנת להשתלט על מה שיותר, כאשר למעשה כל זה בא על חשבון חולשות וסדקים בכשרות. בשל תחרות בשוק הזה, 'העדה החרדית' החלה להקל ובקלות יכולת לקנות אותם, היכן שצריך להיות משגיח תמידי אין דבר כזה, ישנם מקומות היכן שעושים עיסקה עם המשגיח הוא מקבל את הכסף ולא צריך להיות שם, ויותר ויותר קלקולים תפסו ובמקום שילחמו בהם חזרו לתת להם הכשר בכל מיני תירוצים. הרצון לעשות כסף הוא שם מעל לכשרות. עכשיו הם נתפסו במצב עדין מאוד, מפני שענין צומות הגידין הוא לא רק אצלם, באמריקה יש לנו גם את הבעיה הזו, קחו את האהרוני הוא שיחק אותה תקופה כפי שיברוב משחק עתה בארץ נגד העדה החרדית, הוא ביקש להשתלט על שוק העופות וקבע כי השחיטה של הזאלונים לא טוב בשל אותה סיבה, ולכן רבים וטובים מבקשים לברר יותר ומתקשים להגיע למסקנה, מפני שזריקות ניתנות לכל העופות השאלה היא רק היכן המקום שהכי פחות מטריף ועל זה לא קל לענות. אומרים לנו יהודים כי הם ממעטים עתה לאכול עופות בגלל הענין הזה, ומה שאנו לומדים כי המכירות של עופות העדה החרדית ירדו במספרים מדהימים, פחות אנשים סומכים עליהם. כל כלב בא יומו, ועתה הגיע תורם, עוד יתגלו הרבה מכשולים הם מכשילים את הרבים באכילת איסורים, ואוי להם ולכל מי שנושא באחריות לכשרות הזו. כבר הרבה שנים אני לא אוכל מההכשר של 'העדה החרדית', 'התאחדות הרבנים' הסאטמארית וכל מי שאין לי אימון בהם. 'הכשר' זה ענין של אימון, ובמי שאין לי אימון לא אוכל מן הכשרות שלהם. אני מעדיף אנשים ישרים על פני שקרנים וצבועים. חיים שאולזון