10 כתבי אישום נגד משתתפי חתונת השנאה - סרוגים

10 כתבי אישום נגד משתתפי חתונת השנאה

הפרקליטות תגיש 10 כתבי אישום נגד משתתפי חתונת השנאה, שרקדו עם נשקים ובקבוקי תבערה לצלילי השיר 'זכרני נא' ודקרו את תמונתו של התינוק עלי דוואבשה

10 כתבי אישום נגד משתתפי חתונת השנאה
  10 כתבי אישום לפחות. חתונת השנאה (מתוך ynet)

סרטון החתונה. עכשיו תורם של כתבי האישום.

אלישע בן-קימון מדווח בצהריים באתר ynet כי בימים הקרובים תגיש הפרקליטות יותר מעשרה כתבי אישום בפרשת "חתונת השנאה" בה צולמו 'נערי הגבעות' דוקרים את תמונתו של התינוק עלי דוואבשה.

החקירה שהתנהלה במפלג לפשיעה לאומנית של מחוז ש"י, אמורה להסתיים בימים הקרובים, ככל הנראה בין הנאשמים יהיו גם קטינים שלהם מייחסים עבירות הסתה והחזקת נשק. גם החתן נמצא בין הנאשמים בפרשה.

נזכיר כי לפני כחודשיים התפוצצה הפרשה, כשרועי שרון חשף בערוץ 10 את הסרטון בו נראים חבריהם של בני הזוג יקיר ורוני אשבל רוקדים באולמי 'שירת ירושלים' בסרטון שפורסם והסעיר את דעת הקהל נראו החוגגים מעבירים ביניהם רובים, סכינים ובקבוקי תבערה כשברקע השיר "זכרני נא'. בנוסף נראו הרוקדים דוקרים את תמונתו של התינוק עלי דוואבשה שנספה בדליקה בכפר דומא, ומנסים להצית אותה באמצעות בקבוק תבערה.

חתונת השנאה

(מתוך אתר ynet)

מיד לאחר פרסום התמונות החלה היחידה לפשיעה לאומנית של משטרת מחוז ש"י לזמן חשודים לחקירה. גם החתן נחקר, נעצר ושוחרר לאחר כמה ימים, כשאחד הסעיפים נגדו היה על התקהלות בלתי חוקית – למרות שמדובר בחתונה של עצמו. יחד איתו נעצרו כמה נערים ופעילי ימין קיצוני. כולם שוחררו לאחר כמה ימי מעצר.

חלק מכתבי האישום הצפויים הם בגין אחזקת נשק בלתי חוקי, משחק בנשק, הפרת צווי הרחקה של מורחקים שנאסר עליהם מפגש עם נוער גבעות ועוד.

מי שכבר הזדעזע הוא ח"כ איציק שמולי, יו"ר השדולה נגד תג מחיר בכנסת שאמר: "אני מברך את משטרת מחוז ש"י על ההתייחסות הרצינית לאירוע "חתונת השנאה" ועל החקירה הרצינית והמאומצת כדי למצות את הדין עם המשתתפים. עצם הידיעה שיהודים השתתפו באירוע כזה היא פשוט מקוממת. חברי הכנסת שממשיכים להגיד שלא קיים טרור יהודי צריכים להפסיק להסתתר מאחורי הגדרות עלומות ולקרוא לילד בשמו – יש טרור יהודי."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מתי תפנימו שהחרדים ולא הציונים הם החברים האמיתיים שלכם!?
| 07-03-2016 18:09