הרשת גועשת: שיימינג לרב הסרבן: "תן גט" - סרוגים

הרשת גועשת: שיימינג לרב הסרבן: "תן גט"

בשעות האחרונות שוטף את הרשת שיתוף של תמונותיו של דר' הרב עודד גז, שעל פי הפרסומים מסרב לתת גט לאשתו כבר 4 שנים. הגולשים נרתמו למשימה: "במקרים כאלה אין מחלוקת- השיימינג ראוי ונכון, ומובל על ידי בית הדין הרבני"

הרשת גועשת: שיימינג לרב הסרבן: "תן גט"
  (צילום מסך מתוך פייסבוק)

האם זו הדרך החדשה להלחם בסרבני גט?

בשעות האחרונות שוטף את הרשת שיתוף של תמונותיו של דר' הרב עודד גז, שעל פי הפרסומים מסרב לתת גט לאשתו כבר 4 שנים.

הכל החל כאשר גולשת בשם יעל קרמר פרסמה את תמונותיו של גז עם מכתב עליו חתום בית הדין הרבני הגדול, הקורא לגז לשים קץ לסירובו ולתת לאישתו גט.

לצד התמונות כתבה קרמר: "נתבקשתי לפרסם. רב וד"ר לפיזיקה. יש אישור להפיץ ברבים. שתפו והלוואי שיעזור".

הפרסום של קרמר התפשט עד מהרה כאש בשדה קוצים וזכה לעשרות שיתופים תוך זמן קצר, כאשר חלק מהגולשים ששיתפו הוסיפו את דעתם לחשיבות העניין.

גולש אחד ששיתף את הפוסט כתב: "שתפו והפיצו שיגיע למכריו וחבריו. אולי זו הדרך להלחם בהם".

גולש אחר הציע: "אם מישהו מכיר אותו, שיאמר לו 'למה לך, עוד מעט יהיו אלפי שיתופים. עשה כמו שעשה הקודם רק יותר בזריזות".

גולש אחר ציין את החשיבות שיש בהפצת העניין וכתב: "בימינו אין הרבה הזדמנויות לקחת חלק במצוות פדיון שבויים – פרסמו ובעז"ה נזכה לראות בפדיון העגונה משביה".

גולש אחר התייחס לשיימינג, לכאורה, שנעשה לאותו סרבן גט וכתב: "עודד גז- סרבן גט 4 שנים. במקרים כאלה אין מחלוקת- השיימינג ראוי ונכון, ומובל על ידי בית הדין הרבני".

לכידה

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
אשה אחת שלא רוצה בעל, ולא יודעת לשם מה התחתנה. מקבלת את הוריה כל יומיים ונותנת להם להרוס להנאת חיי הנישואין.
| 19-02-2016 16:26
וכשהתחילו לספר את האמת שכל העלילות הם שקר, ותוכנית של מלחמה, התחילו עם סיסמה שקרית חדשה הוא הודה, ובכך הם מנסים לשכנע את הציבור בשקרים אמרו לו שאם הוא יודה לשקרים יקלו מעליו העונש, ותמיד הפחידו אותו והיה מנוע מלומר את האמת, אבל האמת מירב מחדרה עם הוריה היו מתעללים באכזריות איומה בשני ילדים עד היום במשך שנים, והיא הודתה בפני עובדת סוציאלית ובפני הרבנות, ויש ראיות ועדויות מפני שכך היתה עושה שנים מנפצת את ילדיה בריצפה פתחה ראשיהם שברה שיניהם, הרעיבה אותם עד שעשתה אותם שלדים, וילד אחד זרקה מהבית בגיל תשע לפנימיה, והרב שמגבה אותה תמיד מלמד אותה את המילים בערמימות איך לצחוק ולרמות את כולם והם הופכים את הכל ושולחים אנשים מהמדינה בכל העולם שרודפים את האב גם אחרי שהוציאו ממנו גט על כורחו, עדיין ממשיכים את ההתעללות האיומה והנוראה, בעוד שיודעים שהוא הצודק, הם נלחמים לשבור אותו, מה מניע אשה לשבור את הראש והאף והשיניים של ילדיה אם לא שהיא חולת נפש, שאכלה מחתה פיה ואמרה לא פעלתי אוןן מה ההסבר לכך שהיא שוברת צלחת ושאמא שלה עליזה שברה את כל התריסים בבית ומרביצה וסורטת את נכדיה, ומבטיחה להפריד בין בני הזוג ומפיצה שקרים על החתן בפני השכנים ובפני קרובי משפחתו. ובאה לבית הזוג מתי שבא לה. הדיין הרב בוארון התחייב ערבות על הגט בהסכם שהיא תראה לו את הילדים ועד היום הם ולא נותנים לו קשר עם בנו ומפיצים עליו שקרים השכם והערב הכל מתחיל מהגדולים
2
שוב שכחת לקחת תרופות?
| 19-02-2016 19:10
3
יותר פשוט לא להתחתן ברבנות - ולהתרחק מרבנים כמה שיותר
אפי | 21-02-2016 8:44
ערימה של רבנים בטלנים שמקבלים משכורת ממשלם המיסים החילוני - ואין אד שפשוט יכול לבטל את הנישואים? איזה ערימה של שחיתות ותועבה היא תעשיית הדת הנלוזה. אלוהים עוזר רק לאלו שמתחתנים בקפריסין
4
ל3 לא יפה . דוקא הרבנים אלו שמנסים לעשות צדק
| 22-02-2016 0:32
ולעזור שיתגרשו נורמלי ולא הבעל באלימות יחזיק את אישתו ללא רצונה!
5
מטורף מי שמתחתן ברבנות- נשים משעבדים אתכן בכח!
יעל | 22-02-2016 9:05
רק הסכם זוגיות אצל עו"ד. וחסל לשרירות לב הבעלים בחסות הרבנות. קחי לך חבר היי ידועתו בציבור והביאי ילדים בלי טובות!
6
חורבן הבית
כל הנרדפים | 22-02-2016 18:29
קבוצת הממזרים המנפנפת הצלחה ברמיסת גברים יומם יגיע אצל אבא אין ילדים מועדפים וילדים נרדפים מי שפוגע ומזיק לאחרים משלם על כך ביוקר גם הדיינים וגם רבנים שהיה להם חלק בפגיעה בבשר ודם שילמו ומשלמים הרמיסה הזו דרך הרשת החברתית רק התחילה והיא תמשיך לפגוע בכל חלקה טובה הרבנים והעסקנים שהעלו את הראיון איך לפגוע באנשים יהיו הראשונים בע''ה שישלמו על כך מאיתו יתברך, יש דין ויש דיין זה לא צחוק אחד הוא מעל כולם והוא בא דין עם כל המרימים ראש הפוגעים בבניו של מלך מלכי המלכים
7
תגובה 1 יישר כח
פמניסטית דוחה וכעורה | 23-02-2016 6:32
2 מומלץ שאת תקחי את הכדורים, ויפה שעה אחת קודם.
8
שמוע בין אחיכם ושפטתם צדק...
סנהדרין של פוטין | 23-02-2016 6:45
מה עם הצד שלו? האם בתי הבושת טרחו לפרסם את טענותיו באותו האופן שפרסמו חד צדדי את טענותיהם עליו. סנהדרין של פוטין עדיף עליהם, מחללים שם שמים ברבים, שופכי דמים, ה' יפרע מהם.