גבי גזית: "סג"ל יביא לגל"צ את המשניות ההזויות שלו"

גבי גזית: "סג"ל יביא לגל"צ את המשניות ההזויות שלו"

איש הרדיו גבי גזית לא מסתיר את מורת רוחו מהגעתו של אראל סג"ל לגל"צ על חשבון רזי ברקאי. נחמן שי: "יש מקום לאזן תמיד, אבל מגוון של דעות זה לא איזון"

"סג"ל יביא לגל"צ את המשניות ההזויות שלו"
  (צילום ארכיון: ערוץ מאיר)

הסערה סביב מינויו של אראל סג"ל לשר בגל"צ ודבריו של רזי ברקאי לפיהם הוא שוקל לעזוב את התחנה, ממשיכה לעורר תגובות המגנות את המהלך מצד אנשים המזוהים עם הצד השמאלי של המפה הפוליטית.

בתכניתו היומית ב'רדיו ללא הפסקה 103fm', שוחח גבי גזית עם חבר הכנסת נחמן שי מ'המחנה הציוני' ששימש בעבר כמפקד גל"צ.

לדברי שי: "הדברים שאמר רזי ברקאי לא מחייבים הדחה. ראיונות, ובכלל עבודה עיתונאית, צריכה להיות קצת פרובוקטיבית כדי לגרום למרואיינים להגיד דברים שהם לא התכוונו להגיד ולהביא עניין לשידור. אז הוא יכול להביע עמדות שהן לא קונצנזוסיאליות. רזי עצמו הוא אח שכול, אז לא צריך להסביר לו מה זה משפחה שכולה ובטח שאין לו עניין לפגוע במשפחות שכולות. הוא הציג עמדה מסוימת, יכול להיות שזה התנסח לו לא כל כך טוב. אם זה יצא קצת לא מעודן, אפשר להתנצל. ראיתי שמפקד גלי צה"ל שלח מכתב. אבל על זה לא מזיזים שדר מתפקידו אחרי 20 שנה".

גזית לא הסתפק בתשובתו של שי ושאל אותו כי "אם היית מקבל טלפונים מראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל, והיו אומרים לך 'זרוק את האידיוט הזה, איך הוא יכול להגיד בגלי צה"ל דברים כאלה!'", כרמז על התערבותו של הדרג המדיני בתחנת הרדיו.

חבר הכנסת שי השיב לו: "לא הייתי עושה את זה, מפני שרק לפני כמה שבועות שר הביטחון הזה הפגין את עצמאות התחנה ואמר שלא מירי רגב ולא אף פוליטיקאי אחר יתערב בתחנה. גם הוא עצמו, למיטב ידיעתי והבנתי, לא מתערב בתחנה, כך אני מבין. לכן הוא לא היה פונה לירון ואומר לו תזרוק מהתחנה את רזי. יש רספקט לרזי בכל המערכת הפוליטית והציבורית".

גזית המשיך ואמר: "אבל הנה, ירון דקל הביא את אראל סג"ל, שיביא את המשניות ההזויות שלו לגבי המצב, כביכול כדי לאזן את רזי מימין, לא שרזי כזה שמאלני דגול".

"אני חושב שההחלטה הזו לא טובה ולא נכונה", אמר שי. "אני מכבד החלטות של מפקדי גלי צה"ל, גם אני קיבלתי בשעתו החלטות וביקשתי שיכבדו את העצמאות ושיקול הדעת שלי. יש מקום לאזן תמיד, אבל מגוון של דעות זה לא איזון, הרי זה לא עניין טכני, כבר עברנו את בית הספר הזה לפני 50 שנה. זה לא להביא דעה מפה ודעה מפה, זה לא עובד ככה יותר. איזון נעשה לאורך זמן. יש שדרים בגלי צה"ל שנוטים יותר לכאן או לשם, התחנה מאוזנת וזוכה לכן להערכה ציבורית גבוהה".

בסוף הדיון אמר גזית: "חזק ואמץ, רזי, אתה מוזמן לשדר אצלנו איתי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
מסדרונות גל"צ
| 11-02-2016 18:11
איך תגיב במסדרון אם תפגוש את רחלי רוטנר????
2
רזי שי גזית זמנכם עבר הביתה
| 11-02-2016 19:02
סגל התותח שלנו מגיע המנהיג הבא של גלצ
3
זאת המדינה של אבא שלהם לא מבין
| 13-02-2016 19:53
זהו גלצ תקשורת אומנים שופטים חייבים להיות לבנים שמאלנים אליטות אין כניסה אחרת בניגוד לחוק מדינה גזענית אפליות שקופות בושה
4
שוב הטעיות
שלמה | 19-02-2016 9:34
כדרכם בטומאה מקקים כמו שי גזית יוצאים מנקודת הנחה שנטיותיהם ויסודות החשיבה קרי תכי מדבר שלהן הם דברי זוס בעצמו הישר מהר אולימפוס ועל כן אף פעם מדברים עניינית condescensioning לציבור הserfs שמעיזים לעשות עבירות מחשבה נגד הדוקסים המהוללים. למי שלא סובל עלבון שכלי לשמוע לרשעים האלה זה בזבוז זמן וmasochism שהרי אין פה שום דיון על אמת אלא איך להטעות את התיבור לחשוב כמונו.