הדר כהן הי"ד. הלוחמת שהגנה בגופה על חיי ישראלים - סרוגים

הדר כהן הי"ד. הלוחמת שהגנה בגופה על חיי ישראלים

רב שוטרת הדר כהן הי"ד מתה מפצעיה בבית החולים הדסה הר הצופים. היא נפצעה אנושות בפיגוע הירי והדקירות בשער שכם. מועד הלוויתה יפורסם בהמשך

הדר כהן הי"ד. הלוחמת שהגנה בגופה על חיי ישראלים
  יהי זכרה ברוך. הדר כהן הי"ד

משטרת ישראל, משמר הגבול מודיעים בצער רב על פטירתה של הדר כהן ז"ל, לוחמת משמר הגבול אשר נרצחה בפיגוע שאירע היום בשער שכם בירושלים.

הדר ז"ל הגיעה לבית החולים הר הצופים לאחר שנפצעה בפיגוע באורח אנוש, שם נלחמו הרופאים על חייה במשך שעות ארוכות, עד שלבסוף נאלצו לקבוע את מותה.

רש"ט הדר כהן ז״ל, 19, תושבת אור יהודה (הועלתה בדרגה לאחר מותה) התגייסה למשמר הגבול לפני כחודשיים, והותירה אחריה הורים, אח ואחות.  מועד הלוויתה יפורסם בהמשך.

כאמור, מוקדם יותר היום, סמוך לשעה 14:00 צוות של לוחמי משמר הגבול, שהיה מורכב ממפקד הכח בליווי שתי לוחמות שנמצאות בעיצומו של תהליך ההכשרה, הבחינו בשלושה צעירים בשער שכם שעוררו את חשדם. הצוות ניגש אל החשודים על מנת לבדוק אותם, כשלפתע שלפו החשודים נשק אוטומטי וסכינים והחלו לבצע ירי ולדקור את הלוחמות. מפקד הכח, יחד עם כח נוסף שהיה במקום, ביצעו ירי ונטרלו את המחבלים. מותם של שלושת המחבלים נקבע במקום. מתחקור ראשוני בזירה עולה כי המחבלים נשאו על גופם גם מספר מטעני צינור ותכננו לבצע במקום פיגוע גדול בהרבה, פיגוע שנמנע לבסוף בזכות החתירה למגע התגובה המקצועית של הלוחמים.

בפיגוע, נפצעה הדר באורח אנוש, יחד עם לוחמת שנפצעה באורח בינוני עד קשה, והובהלה לבית החולים הדסה הר הצופים תוך שנעשים בה נסיונות החייאה עד שלפני זמן קצר נאלצו לקבוע את מותה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
לא רוצים לנצח!
חיים | 03-02-2016 18:55
שמים ילדונת בת 19 אחרי חודשיים שירות במקום הכי חם שיש... במקום חיילים בריונים (אם יש לנו עדיין כאלה בכלל...). ומתנחמים... היה יכול היות גרוע. יהיה - ועוד איך!
2
הי"ד
י.ז | 03-02-2016 20:42
הי"ד של הקדושה הדר כהן. הדר, תתפללי על עם ישראל שיקבל כוח, ועל כל הפצועים
3
רואים את התמימות יראת שמים וטוב הלב בפנים יהי זכרה ברוך
יהודי פשוט | 04-02-2016 1:50
ת.נ.צ.ב.ה הי"ד