התנועה למשילות ודמוקרטיה על דיון בג"ץ במתווה הגז: "מתווה הגז אושר כחוק בכנסת ובממשלה ולכן התערבות של בג"ץ פסולה ומהווה פגיעה בעקרון הפרדת הרשויות. המתנגדים והתומכים במתווה הגז, צריכים להכיר בכך שהכרעות מדיניות, כלכליות וחברתיות צריכות להיקבע על ידי נבחרי הציבור ולעמוד למשפט הציבור, כך מתנהלת דמוקרטיה.לבג"ץ אין את הכלים לקבל את ההכרעות הללו, ועצם הדיון בנושא פוגע במעמדו של בית המשפט העליון וביכולתו לשמש כתובת למחפשים משפט וצדק".
מבזקים
התנועה למשילות ודמוקרטיה: "התערבות בג"ץ במתווה הגז פסולה ומהווה פגיעה בהפרדת הרשויות"
חדשות סרוגים03.02.16
סרוגים premium
המהדורה המובחרת!
הטבת השקה מיוחדת:
במקום ₪39 בחודש עכשיו ב ₪0
תגובות