"איש השמאל" החשוד בהטרדה: משה אבגי - סרוגים

"איש השמאל" החשוד בהטרדה: משה אבגי

עדויותיהן של שש נשים שהוטרדו לכאורה על ידי השחקן משה איבגי פורסמו היום באתר וואלה. איבגי: "מעולם לא פגעתי בכל צורה שהיא באדם גבר או אישה. מצפוני שקט".

author-image
"איש השמאל" החשוד בהטרדה: משה אבגי
  (צילום: תומר נויברג/פלאש90)

עדויותיהן של 6 נשים, הטוענות כי הוטרדו על ידי השחקן משה איבגי, נחשפות היום (רביעי) באתר וואלה.

על פי הדיווח, רוב הנשים עבדו עם איבגי בתיאטרון, בטלויזיה ובקולנוע ותלונותיהן של שתיים מתוכן עברו פוליגרף.

ראוי לציין כי על אף הפרסומים, לפי שעה, לא הוגשה שום תלונה למשטרה נגד איבגי.

על פי הפרסום אחת הנשים שטוענות כי הוטרדה על ידי איבגי סיפרה כי באחת החזרות "הוא אמר לבמאית שהוא רוצה לעבוד איתי לבד והיא יצאה. התפקיד התפרש על שלושה פרקים של הסדרה, ובין שתי הדמויות נוצרת מערכת יחסים שבסוף יש גם נשיקה. ואז איבגי אומר: 'יש את הסצנה שאנחנו מתנשקים, בואי נתאמן עליה'. עכשיו, זה מרגיש לא נוח. אמרתי לו: 'לא נראה לי. נראה לי שלפני זה יש לנו עוד הרבה מה לעבוד על מערכת היחסים'. הוא אמר 'עזבי אותך, צריך לראות מה הכימיה בינינו', ותוך כדי זה הוא מתקרב אלי, שנינו ישבנו על ספסל, והוא אשכרה כופה עלי את הנשיקה. נשיקה פה לפה. והוא מנסה לדחוף לי לשון ולקרב אותי אליו עם הידיים שלו. ממש דחפתי אותו, הייתי מאוד מאוד נסערת. הוא ישר קם ויצא ובעצם החזרה נגמרה".

כאמור, מלבד העדות הזאת ישנן עוד עדויות שנמסרו מפי מספר נשים, אך איבגי מצידו דוחה את הטענות מכל וכל. "אני רוחש כבוד רב לכל האנשים שעבדו ועובדים איתי. אני המום נוכח הטענות לכאורה המועלות בכתבה. מעולם לא פגעתי בכל צורה שהיא באדם גבר או אישה. מצפוני שקט", מסר איבגי.

בתוך כך, לפני כשבועיים פורסמו באתר 'סרוגים' דבריו של חבר הכנסת לשעבר, ינון מגל, לפיהם הוא יודע על כלי תקשורת שמצנזר פרסום על תלונות כנגד "איש שמאל בולט". עם זאת אי אפשר לקבוע בוודאות כי כוונתו של מגל הייתה למשה איבגי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מגל מתכוון לשוקן
אורית | 03-02-2016 12:42