"אין מקום לטעויות": מנכ"ל 'אם תרצו' השעה את עצמו - סרוגים

"אין מקום לטעויות": מנכ"ל 'אם תרצו' השעה את עצמו

מנכ"ל תנועת 'אם תרצו', מתן פלג, הודיע כי הוא משעה את עצמו מתפקידו וזאת בעקבות קמפיין השתולים בתרבות שעורר ביקורת רבה כלפי הארגון. "ההשעיה חשובה ברמה האישית וברמה הערכית"

"אין מקום לטעויות": מנכ"ל 'אם תרצו' השעה את עצמו
  (צילום: פלאש90)

מנכ"ל תנועת "אם תרצו", מתן פלג, הודיע היום (ראשון) כי הוא משעה את עצמו מתפקידו לאחר פרסום קמפיין "השתולים בתרבות" שבו יצא הארגון נגד בכירי האמנים ואנשי הרוח בישראל ונחשף לראשונה בוואלה! NEWS.

כזכור, לפני מספר ימים התעוררה סערה בעקבות הקמפיין אשר "זכה" לגינויים אפילו מהצד הימני של המפה הפוליטית.

על פי הדיווח ב'וואלה', מי שצפוי להחליף את פלג הוא אלון שוורצר, המשמש כיום כראש אגף מדינות בארגון.

בריאיון לערוץ 2, אחרי פרישתו, אמר פלג: "לבוא ולומר שאנשי תרבות וחברים במועצות של ארגונים פוליטיים קיצוניים בעיני זה מעשה חשוב, אנחנו לא בורחים מאחריות. ברגע שהתנצלנו לא הסרנו את הפוסט ישר, אלא הפנינו אנשים לראות על מה המהומה. השארנו אותו לכמה שעות".

פלג, שבסוף הדבוע כבר התנצל על הקמפיין, הוסיף כי "'אם תרצו' היא תנועה יקרה מאוד לחברה הישראלית. השיח הוא בונה וחושף את התופעה של אנטי ציונות באקדמיה או בכל מיני מוסדות. ההשעיה חשובה ברמה האישית וברמה הערכית, בקרב הזה אין מקום לטעויות".

כזכור, קמפיין השתולים בתרבות, שמלכתחילה לא תוכנן להיות קמפיין אלא עלה כפוסט בדף הפייסבוק של הארגון, עורר סערה רבה והביא גורמים אשר תמכו בארגון להודיע על התנתקות ממנו.

איש התקשורת אברי גלעד הודיע כי הוא אינו מתכוון להגיע לאירוע של הארגון בו הוא היה אמור לשאת דברים. גם חברת הכנסת, מירב בן ארי (כולנו), שעבדה בשיתוף פעולה עם הארגון, הודיעה כי אינה מתכוונת להמשיך ולשתף איתו פעולה.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ככה בדיוק מתקפל הארגון היחידי כאן שהעיז להגיד את האמת
למה אין בימין אנשים עם ביצים ? | 31-01-2016 19:52
סוף סוף ארגון רציני שחושף רק טפח קטן ממהרסייך של העםהיהודי האויבים מבפנים הסוס הטרואיני של העם היהודי וכבר הם מתקפלים ומתפטרים. אין בימין ביצים. אין בימין אנשים עם ביצים כמה חבל !
2
השתגענו!מוסד לאומי אחד בס"ה עובד וגם אותו דכאנו עד עפר.
ולמה???? | 01-02-2016 8:03