בת 23 נפצעה אנוש בפיגוע דקירה בבית חורון - סרוגים

בת 23 נפצעה אנוש בפיגוע דקירה בבית חורון

שני מחבלים ערבים נכנסו למכולת ביישוב בית חורון ודקרו שתי נשים ששהו שם. אחת הנשים פצועה באורח אנוש. המחבלים חוסלו

author-image
בת 23 נפצעה אנוש בפיגוע דקירה בבית חורון
  זירת הפיגוע (צילום: א.צמח, קבוצת מדברים תקשורת)

שתי נשים נפצעו לפני זמן קצר (שני) בפיגוע דקירה שאירע ביישוב בית חורון שבבנימין.

על פי הדיווח, שני מחבלים ערבים נכנסו למכולת ביישוב ודקרו שתי נשים ששהו שם. כתוצאה מהדקירות אישה אחת, בת 23, נפצעה באורח אנוש, ואישה נוספת בת 48 נפצעה באורח בינוני.

מהמשטרה נמסר: "מתחקור ראשוני עולה כי למכולת בישוב הגיעו שני מפגעים והחלו לדקור אישה ונמלטו בשלב המנוסה דקרו אזרח נוסף, איש ביטחון ניטרל אותם בירי מחוץ לחנות. מהדקירות נפצעו אישה במצב בנוני מדקירות בפלג גוף עליון ובחור נוסף במצב קל".

עוד נמסר כי "בסריקות של כוחות המשטרה נמצא חפץ חשוד חשד למטען מאולתר בסמוך למכולת חבלן משטרה בדרכו לנטרל את המטען. כוחות ההצלה קבעו את מותם של שני המחבלים בזירת האירוע".

ממד"א נמסר: "במקום מטופלות ע"י צוותי מד"א ירושלים 2 פצועות כבנות 40 האחת קשה והשניה בינוני".

דניאל בן דוד מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בשלוש זירות. בזירה הראשונה היתה דקורה במצב קשה שלאחר מכן איבדה את ההכרה, זירה נוספת פצועה בהכרה שנדקרה בפלג גופה העליון. וזירה נוספת בה כוחות הביטחון ניטרלו את המחבלים. לאחר טיפול ראשוני בזירה פונו הנפגעות לבית החולים במצב אנוש ובינוני עד קשה".

כזכור, גם בשבוע שעבר בוצעו פיגועי דקירה בתוך יישובים יהודים, כאשר מחבל ערבי חדר לביתה של דפנה מאיר הי"ד בעתניאל ורצח אותה בדקירות סכין לעיני ילדיה.

יום למחרת נדקרה ביישוב תקוע מיכל פרומן, כלתו של הרב מנחם פרומן ז"ל, ונפצעה באורח בינוני. ביום חמישי האחרון היא שוחררה לביתה מבית החולים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו