העדויות חושפות: עזרא "לנדרובר" ברח לנפאל - סרוגים

העדויות חושפות: עזרא "לנדרובר" ברח לנפאל

מעדויות של גולשים אשר זוכרים את מעלליו של עזרא "לנדרובר" עולה כי האיש שנהג ללטף תלמידי ישיבות תיכוניות "הלך להעמיס ילדים בנפאל"

author-image
העדויות חושפות: עזרא "לנדרובר" ברח לנפאל
  "מעמיס ילדים בנפאל". עזרא "לנדרובר"

פרשת עזרא "לנדרובר".

עשרות עדויות הצטברו ביממה האחרונה אודות מעלליו של עזרא "לנדרובר", הנהג בעל הג'יפ שנהג לגעת בתלמידי ישיבות תיכוניות מהציונות הדתית.

על פי העדויות, אליהן נחשף כתב 'וואלה', יקי אדמקר, עזרא "לנדרובר" נצמא בימים אלו בנפאל. "בנפאל הלנדרובר התחלף באופנוע", העיד אחד הישראלים השוהה בנפאל.

בשיחה ל'וואלה' מסר אותו אדם כי "השיטה היא אותה שיטה והוא כבר נמצא פה במשך שנים רבות".

גם בקבוצת הפייסבוק "עזרא לנדרובר – כולם היו ילדיו", שנפתחה לפני ימים ספורים וחברים בה כבר מאוד גולשים, הצטברו עדויות אודות מעלליו של האיש.

אחד ממנהלי הקבוצה כתב כי "כבר מהיום הראשון ידענו היכן הוא". לדבריו עזרא "לנדרובר" "הלך להעמיס ילדים בנפאל. רציתי לשים יד על עזרא מבלי שידע. עכשיו, הוא בטוח יודע, בורח ושיברח כל חייו".

מעדות נוספת עולה כי "עזרא ביקר מספר פעמים במרכז הארחה יהודי באזור והוא נמצא שם כבר כמה שנים. שמענו שהוא עובד באותה שיטה, מציע לנערים מקומיים לבלות אתו בתמורה שיקנה להם אוכל במסעדות, צעצועים ועוד".

הרב שמחה אריאל, בעבר מחנך בישיבת כפר הרא"ה, אמר בשיחה עם 'וואלה' כי הוא זוכר את המקרים של "עזרא לנדרובר".

לדבריו, לצוות המורים הגיעו"שמועות שבא אדם, אוסף את התלמידים למכונית שלו ולוקח אותם לטיולים".

הרב אריאל סיפר כי "בבוקר הם היו מתעוררים בצורה לא טבעית. אפשר להגיד כל מיני דברים, אבל לא ידענו וגם היום אני לא יודע כי בני כיתתי לא היו מעורבים עד כמה שאני זוכר. ברור שהדרך היא לא להאשים את הקורבן, אני לא יודע אחרי 20 שנה לומר לך את כל הפרטים אבל אני בטוח שזו לא הייתה הדרך שלנו".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "מטבע הדברים אנו מנועים מלהתייחס לגופו של אדם או תיק חקירה, אך נבהיר כי ככל שהוגשו בעבר תלונות בעניין נשוא הפנייה והפרסומים הן נבדקו וטופלו בהתאם. ככל שתוגש תלונה או יתקבל מידע חדש שיעלו חשד לביצוע עבירה פלילית הנושא ייבחן ויטופל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו