בשמאל מנסים לטרפד את ביקור דונלד טראמפ בישראל

בשמאל מנסים לטרפד את ביקור דונלד טראמפ בישראל

המועמד הצבעוני ביותר לנשיאות ארה"ב דונלד טראמפ, הודיע על ביקור צפוי בישראל בשבועות הקרובים ובשמאל קוראים להחרים אותו ולאסור את כניסתו לארץ, בגלל התבטאויותיו נגד מוסלמים

author-image
בשמאל מנסים למנוע את ביקור דונלד טראמפ בארץ
  השמאל משתולל. טראמפ (שאטרסטוק)

המועמד הצבעוני ביותר לנשיאות ארה"ב דונלד טראמפ, הודיע על ביקור צפוי בישראל ועורר סערה.

איש התקשורת האמריקני, המתמודד בפריימריז של המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ארה"ב, צייץ אתמול בחשבון הטוויטר שלו: "Prior to the end of the year, I will be traveling to Israel. I am very much looking forward to it." ובתרגום חופשי, "עד סוף השנה אני מתכוון לבקר בישראל, אני ממש מצפה לזה".

טראמפ

הודעתו זו של טראמפ, הוציאה מהכלים את אנשי השמאל בישראל, שהתחרו אחד בשני מי ישגר הודעה חריפה יותר נגד הביקור הצפוי. ח"כ עומר בר-לב מהמחנה הציוני הודיע כי טראמפ אינו רצוי בארץ והוא יעשה כל שביכלתו כדי למנוע את ביקורו בכנסת ישראל. אחמד טיבי כינה את טרמפ נאו-נאצי והודיע גם הוא כי יש לאסור את כניסתו לארץ.

הרקע למתקפה היא התבטאויות של טרמפ, נגד מהגרים בארה"ב ובכללם הקהילה ההיספאנית, ונגד המוסלמים, אותם האשים באירועי הטרור, וקרא לאסור את כניסתם לארה"ב. כך למשל צייץ רק אתמול טראמפ כי "המדינה שלנו עומדת בפני איום גדול של הטרור האסלאמי הרדיקלי. כדאי מאוד שנהיה חכמים וחזקים, מהר, לפני שיהיה מאוחר מדי!"

ח"כ עיסאוי פריג' (מרצ) הגדיל לעשות ופנה היום לשר הפנים, סילבן שלום, בדרישה שלא לאפשר את כניסתו לארץ "כאזרח ישראלי, אני מבקש שהמדינה תתייחס לגזענות כלפי, בדיוק כפי שהיא מתייחסת לגזענות כלפי יהודים. כפי שברור שישראל לא היתה מאפשרת לשונא יהודים להשתמש בה בכדי לקדם את מרכולתו הפוליטית, כך צריך להיות גם במקרה של טראמפ". כתב פריג' במכתבו.

עוד הוסיף פריג': " טראמפ הוא לא רק גזען, אלא הוא אדם שמהווה סכנה לעולם החופשי. אדם שבאמצעות הסתה גזענית מנסה לזכות בתפקיד נשיא ארצות הברית. אדם שנוכחותו בזירה הציבורית מבוססת על גזענות. אסור למדינת ישראל לאפשר לטראמפ להיכנס לתחומיה, במיוחד נוכח כוונתו להשתמש בביקור לצורך תעמולה פוליטית. מדובר באדם שמסית נגד ציבור שמהווה גם 20% מאוכלוסיית מדינת ישראל, אדם שמבקש להצית להבות ושנאה בכל מקום בו הוא מבקר."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כבוד גדול - מארגן תחריות של מלכות יופי בבגדי ים זעירים
| 09-12-2015 11:20