'באמונה' גמגמה התנצלות וחטפה אש מהגולשים - סרוגים

'באמונה' גמגמה התנצלות וחטפה אש מהגולשים

חברת 'באמונ'ה פרסמה התנצלות מגומגמת משהו וטענה כי תבחן כיצד אושר הסרטון הלועג למזרחים ומציג אותם כבורים. הגולשים לא קנו את ההתנצלות והשיבו אש

author-image
'באמונה' גמגמה התנצלות וחטפה אש מהגולשים
  (צילום מסך מתוך הסרטון)

סערת הסרטון.

חברת 'באמונה', שפרסמה סרטון הלועג למזרחים ומציגם כבורים שאינם יודעים מה זו חנוכיה, פרסמה בצהריים (שני) הודעת התנצלות וביקשה את סליחתם של מי שנפגעו מהמסר שהועבר בו.

אלא, שהתנצלותה, המגומגמת יש לומר, של החברה לא הצליחה להרגיע את הרוחות, ונראה כי אף הלהיטה אותן יותר מהסרטון עצמו, וגולשים רבים תקפו את החברה ואת האנשים האלמוניים העומדים מאחרוי הסרטון.

בהודעת החברה נאמר כי "חברת באמונה מבקשת להתנצל עמוקות על הסרטון הפוגעני שהועלה הבוקר לרשת.  חברת באמונה משרתת מאז ומתמיד את הציבור והמסר הפוגעני שעבר בסרטון אינו דרכנו ונוגד את ערכינו.  בהנחיית הנהלת החברה הוסר הסרטון מיידית והחל הליך חשבון נפש ובירור במטרה לבחון כיצד אושר הסרטון.  נמשיך להקים שכונות לציבור הדתי בכרמי גת ובמקומות נוספים לכלל הציבור".

אלא שכאמור, האמירה לפיה החברה תיבחן כיצד אושר הסרטון, הביאה גולשים רבים לתקוף אותה.

"לצערינו זה לא מספיק חבר'ס. צעדים אופרטיביים בבקשה. מי אישר את הסירטון? האם הוא הולך הביתה ומתי? מי חברת הקריאטיב שהפיקה? מה אתם עושים כחברה לחפות על זה?", כתב אחד הגולשים.

גולש אחר כתב: "לא קנינו את ההתנצלות. זה נראה כמו מהלך שהיה מתוכנן היטב היטב. צריך להיות אידיוט גמור כדי לא להבין שהפרסומת פוגענית, גזענית ומגעילה, אז אל תחרטטו אותנו שאנשי הפרסום שלכם לא ידעו מה הם עושים".

גולש נוסף הגיב כי "לא יעזור סטטוס בפייסבוק בכל צחוק יש טיפת אמת. והאמת שלכם חשוכה ומכוערת. תנסחו התנצלות בערוצי החדשות תחשפו את עצמכם ותקבלו את זה שהפדיחה שלכם גדולה ממה שאתם חושבים".

גולשת אחרת עקצה את החברה וכתבה: "סוף סוף מישהו שיש לו האומץ לדבר במפורש ולהראות מה חלק גדול מהאוכלוסיה הישראלית חושבת על חלק אחר גדול לא פחות. שום התנצלות לא מתקבלת כי המסר שהועבר הוא המסר של החברה הגועלית אותה אתם מייצגים וכל זה תוך כדי חבישת כיפה והנצחת מיתוס השואה . אין לכם חלק לעולם הבא ובעולם הזה אתם בזויים ומגעילים".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
שקר וכזב
ניר | 30-11-2015 18:21
מי שמדבר בפרסומת הוא לא אחר מאשר ישראל זעירא מנכ"ל באמונה. אז מה ההיתממות של החברה תבדוק איך אישרו את הפרסומת....
2
רק אני חושב הפוך?
t | 01-12-2015 9:04
באמת דמות הערס המוצגת בסרטון היא מזרחית. אבל האם זה מה שמייצג את המזרחים? נראה לי שמי שנעלב מסרטון כזה - דוקא הוא זה שמנציח את הדימוי מזרחים = ערסים.
3
פרסומת גרועה
| 01-12-2015 11:05
האם הפחד משכנים זה מה שגורם לנו לרצות לעבור דירה? לא ברור מה המסר בפרסומת הזאת. עד הרע שנכנסו השכנים היה ברור שהדירה צפופה, המשיכו את זה לכיוון הלא נכון.