בעקבות הפיגוע בוטלה שבת הארגון באלון שבות - סרוגים

בעקבות הפיגוע בוטלה שבת הארגון באלון שבות

בעקבות הפיגוע בו נרצח היום תושב אלון שבות יעקב דון בוטלה שבת הארגון בישוב ובמקומה תתקיים שבת סניפית של תפילה. בשאר ישובי גוש עציון יתקיימו שבת הארגון אך ללא השמעת מוסיקה

בעקבות הפיגוע בוטלה שבת הארגון באלון שבות
  (צילום: בניע עקיבא)

בעקבות הרצח בצהריים, באלון שבות לא תתקיים השבת 'שבת ארגון'.

לאחר התייעצות עם ראש מועצת גוש עציון דוידי פרל הוחלט בתנועת בני עקיבא לדחות את קיומה של שבת הארגון ביישוב אלון שבות בו יושבת שבעה משפחתו של הנרצח יעקב דון הי"ד ולקיים במקומה שבת סניפית של יחד ותפילה. בשאר ישובי הגוש יתקיימו אירועי שבת הארגון אך לא כסדרם. לא תישמע מוסיקה ואירועי השבת יתקיימו בתוספת שיחות באמונה והתחזקות.

מתנועת בני עקיבא, הסבירו כי "בהחלטה זו אנו מבקשים לומר כי לא ניכנע לטרור אלא נמשיך לחנך דור שלם בענווה ובגאון לחיזוק עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל. נקיים את מופעי הדגלנות בכל העוצמה ונאמר כי אנו מסרבים להשבית את החיים. את המפקדים נפתח באמירת תהילים לעילוי נשמת הנרצחים ותפילה לשלום הפצועים."

"איננו יכולים להתעלם מהאירועים הקשים בתל אביב בגוש עציון וברחבי הארץ כולה זו לא העת לחגיגות. עם זאת, האירועים מחייבים את חיזוק אחיזתנו בארץ והמשך חינוך הדור הצעיר ע"פ ערכי תורה ועבודה. על כן, נקיים את שבת ארגון בגוש עציון בכובד ראש ובאווירה הראויה."

בסניף אלון שבות התקבצו החניכים לשירה משותפת של שירי אבל

(דוברות בני עקיבא)

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ומה בסניף חולון ורמלה, משם נרצחי הפיגוע בת"א?
יצחק | 19-11-2015 22:33