שר החוץ האיראני, עבאס עראקצ'י, הגיב לדברים שאמר מזכיר המדינה (שר החוץ) מרקו רוביו, בשימוע, מוקדם יותר בפניי הקונגרס.
עראקצ'י, התייחס לאמירה של רוביו, בה הסביר כי גם בעלות הברית של ארה"ב במפרץ, רוצות לראות את המשטר האיראני נשחק, וכי יש כאלה שגם פעלו למען זה: "בעלתו הברית שלנו מאוד משתפות פעולה, חלקן שיתפו פעולה באופן אגרסיבי, איחוד האמירויות היא דוגמא לכך".
עראקצ'י הגיב בזעם לסרטון, ואיים: "כוחותינו החמושים מבצעים תקיפות על אתרים שהאמריקאים הכשירו ואישרו לשימוש לפגיעה באזרחינו, בשיט האזרחי ובהפסקת האש, כל פעולה נגדנו תתנגש בתגובה נחרצת ומיידית בכל מקום, מה שמלחמה נכשלה להשיג, והסנקציות נכשלו להשיג, לא תשיגו בעזרת עוד מלחמה".




תגובות