כידוע, בישראל קיימת מחלוקת משפטית וציבורית עמוקה סביב זכות העמידה של תושבי עזה לבתי המשפט בישראל.
המגיש אייל ברקוביץ', תקף היום (רביעי) ברדיו 103fm את נשיא בית המשפט העליון לשעבר, אהרן ברק, על החלטתו לתת זכות עמידה לתושבי עזה.
בדבריו אמר ברקוביץ': "אהרן ברק דואג לנו באו"ם ובהאג, ואני מאמין שהוא אוהב, ודואג, ועדיין צריך להסביר לו שעם כל הדאגה והאהבה לעם ישראל, יש גבול שאסור לחצות אותו. זה קו אדום".
עוד הוסיף ברקוביץ': "אלו היו עתירות שבג"ץ חייב היה לדון בהן". אראל סג"ל הצטרף כמובן לטענות והוסיף כי יש כעס רב בימין על ברק בדיוק בגלל זה.





תגובות
לא יודע אם אתם מעודכנים, אבל מדובר על פנסיונר בן תשעים ומשהו. הוא ממש לא מקבל שום החלטות.
כנראה שאתה לא מעודכן. יש לו לשכה בבניין
אהרון ברק הוא על תקן של משומד עצם זה שהוא מוכן למלחמה ח"ו בין יהודים מוכיח בעליל שהוא בשפל נוראי
מר בקובץ חזור לכדור הרגל והשאר את המגרש הפוליטי חופשי