חדשות רדיו

ינון מגל: "התחננתי בפני בן כספית במשך שעתיים"

המגיש ינון מגל התייחס לסערה בימים האחרונים, וחשף: "‏התחננתי היום בפני בן כספית במשך שעתיים שיראה לי איפה הבעיה"

ינון מגל
ינון מגל | צילום: ערוץ 14

איש התקשורת ינון מגל, מגיש 'תוכנית הפטריוטים' בערוץ 14, התייחס היום (שני) בתוכנית הרדיו שלו ברדיו 103FM, אותה הוא מגיש לצד בן כספית, לסרטון 'אני ביביסט' - שחרך בימים האחרונים את הרשת והטריף את השמאל.

מגל כתב כי ביקש מבן כספית תשובה לשאלה מדוע הסרטון בעייתי, אך לדבריו, לא קיבל תשובה.

מגל: "אחרי הסערה ברשתות, ‏התחננתי היום בפני בן כספית במשך שעתיים שיסביר לי במה הסרטון 'אני ביביסט' מפלג. ‏שוב ושוב הפצרתי בו להסביר לי איפה הבעיה. ‏תתפלאו אולי, ‏אבל הוא אשכרה לא נתן תשובה! ‏כלום!".

תגובות

1
1
רוחלה
25.05.26

אחלה ינון מגל ישר כוח