
פרופסור שקמה ברסלר, ממנהיגות המחאה נגד הממשלה, מתייחסת לסערה סביבה ביממה האחרונה בעקבות סרטון שפורסם בו היא נראית אומרת כי "אם מישהו היה שם את הבנות שלי היום לשיר "אדון עולם" הייתי הופכת למנהלת את הכסא על הראש".
ברסלר טענה כי הסרטון שפורסם היה ערוך וכי דבריב סולפו, ופרסמה את הסרטון המלא. לצד הסרטון היא כתבה: "ראיתי שדבריי סולפו על ידי תומכי ממשלת הטבח והפילוג. לא מפתיע. אין להם מה להציע מלבד ניסיונות להסית ולעורר שנאה - מגיע לנו יותר".
" כמו שאמרתי כולנו יהודים ובזכות המחנכת יהודית עטיה עוד מילדות יש לי חיבה גדולה לשיר אדון עולם. מצדיעה לאנשי מערכת החינוך"
אוהבים אותך שקמה, הכל בסדר, ב"ה ברית המשרתים תנצח 🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱