חדשות פוליטי מדיני

השר חושף: "עברתי ניתוח, ייקח לי חודשים להתאושש"

השר מהליכוד התראיין ונשאל להיכן הוא נעלם בתקופה האחרונה, והשיב כי עבר ניתוח וייקח לו חודשים להתאושש

אילסטרוציה
אילסטרוציה | צילום: צילום: אוליבר פיטוסי/ פלאש 90

השר דודי אמסלם התראיין היום (שלישי) ברדיו 103fm ונשאל לאן הוא "נעלם" בתקופה האחרונה.

בפתח דבריו הוא התוודה כי עבר ניתוח שממנו יקח לו חודשיים להתאושש. הוא סיפר כי ראש הממשלה נתניהו התקשר לשאול בשלומו.

בהמשך הוא עבר לתקוף את ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט: "ז

ה בן אדם ששיקר את מדינת ישראל בשידור חי, גנב קולות וגנב דעת. הוא בא עם 6 מנדטים ואנס את הממשלה לשים אותו בראשותה. בתפיסה שלי, מדובר בגנגסטר פוליטי".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

2 תגובות
2
סלומון
12.05.26

אמסלם צודק לגבי בנט

הצטרפו אלינו