אחרי הודעות הפרישה של איתן גינזבורג וחילי טרופר בשבוע שעבר, כעת עוזב גם מי ששימש בשנים האחרונות כראש מטה השטח של המפלגה, שלומי יחיאב, כך דווח היום (שני) בוואלה!
מטעם שלומי יחיאב נמסר:"כחול לבן הייתה ועדיין הבית שלי במשך תקופה ארוכה. במשך ארבע שנים אני מכהן כראש מטה השטח של כחול לבן, אני אוהב האנשים ומאמין בערכי המפלגה. בשלב זה לאור נסיבות אישיות החלטתי לסיים את התפקיד. מאחל הצלחה רבה לכולם".
גנץ, התייחס לגל העזיבות של מפלגתו במהלך ישיבות הסיעה ומסר: "החיים הציבוריים הם מקום לאנשים חזקים, שמתמידים, שדבקים בדרך, נאמנים לבית - ולא כאלה שמתנהלים רק לפי הריאליטי של הסקרים".
הוא צודק, פוליטיקה זה לאנשים חזקים. אז תהיה חזק ולך הביתה