פרופסורשקמה ברסלר, ממנהיגות המחאה נגד הממשלה, מתייחסת לסערה בצה"ל בעקבות סירובם של חיילים להמשיך לשהות בבסיס בעקבות הימצאותה של חיילת במקום.
ברסלר שיתפה את הדיווח וכתבה: "על כל לוחם שלא ימצא פתרון ויסרב לשרת כי "נשים", יבואו 100 נשים לוחמות אמיצות שישרתו בגאווה. לא רוצים. לא צריך".
"לאורך ההיסטוריה לצבאות פונדמנטליסטים מעולם לא הייתה תכלית בכל מקרה. אסור שצ"״ל יהפוך לכזה כי המשמעות היא פגיעה בבטחון המדינה", כתבה ברסלר.





תגובות
פרופסורה חחחחח
ארצה
@הבורר לכל המגיבים
למה אתם מפרסמים כל הזמן את מה שהיא כותבת או אומרת? מה זה חשוב בכלל?
מה לעשות, האמת כואבת מר א.ו
נמאס שכל פעם אתם מפרסמים ״תגובה של שקמה ברסלר ״ על כל שטות שקורה במדינה ,לפני זמן זה היה על עמית סגל ועכשיו מצאתם פטנט חדש, לא כזה מקצועי
אותי התגובה של שקמה מעניינת מאוד,שקמה היא מודל והשראה,אתה לא חייב לקרוא את התגובה של שקמה האלופה