מטה חאתם אל-אנביא, מפקדת החירום של איראן, מסר כעת (חמישי) כי "הכוחות האיראניים הגיבו (להפרת הפסקת האש, לטענתם) על-ידי תקיפת ספינות חיל הים האמריקני - וגרם להן אבדות כבדות".
עוד נמסר כי "אזורים אזרחיים בחופי בנדר חמיר, סיריק והאי קשם נפגעו מתקיפות אוויריות אמריקניות בשיתוף פעולה עם כמה מדינות באזור".
מנגד, בכיר אמריקני מסר לרשת "פוקס ניוז" כי ארצות הברית תקפה יעדים בבנדר עבאס ובאי קשאם שבאיראן. לדברי הבכיר, התקיפה אינה מהווה את חזרתה של המלחמה בין המדינות. הדיווח מגיע לאחר שמוקדם יותר הערב נמסר על קולות פיצוץ שנשמעו באזור בנדר עבאס.





תגובות
מה חדש ? אנחנו תמיד אשמים גם אם יש סופה בסוף העולם
תמיד ישראל כל דבר ישראל