השר איתמר בן גביר חגג היום (מוצ"ש) יומולדת ועורר סערה לאחר שבכירים במשטרה הגיעו אף הם לחגיגה. ברשת טענו כי זהו צעד נוסף בדרך של הפיכת המשטרה לפוליטית לחלוטין.
הפרשן עמית סגל התייחס לכך וטען כי "השתתפות של קצין משטרה בכיר ביום הולדת המוני של שר אינה עילה להדחה ולא מעילה במדינה".
יחד עם זאת הוא הוסיף: "היא פשוט סתם דבר מיותר, בעייתי, אצבע בעין, עירוב מקומם של פוליטיקה ומשטרה בזמן בחירות ועוד ועוד. רחמנות על מי שחושב שככה יתקדם בחיים".
סגל היקר אתה לא רואה את המאבק המטורף של גלי מול השר.הוא מחזיר לה ביום הולדת ואני פה.לא מיותר לדעתי כי אין פה הגיון