
לאחר שהתעוררה ביום חמישי, אמש (שבת) משפחתה של אסתר, הילדה החב"דית שהתמוטטה בדרך לממ"ד, מדווחת על הידרדרות נוספת במצבה.
קרובת משפחתה שיתפה: "אסתר הדסה בת חיה מושקא עברה עוד אירועים לבביים במשך השבת ועוד החייאה,העבירו אותה במסוק לרמב״ם, זקוקה לתפילות".
משפחתה מבקשת להרבות בתפילה עבור אסתר הדסה בת חיה מושקא לאה לרפואה שלמה.