חדשות

הבכיר חושף: זו הסיבה לעלייה בקצב השיגורים לעבר ישראל

בכיר המוסד לשעבר, שגיב אסולין, מתייחס להתגברות הירי לעבר ישראל ומעניק הסבר מעניין לכך

הבכיר חושף: זו הסיבה לעלייה בקצב השיגורים לעבר ישראל
צילום: דובר צה"ל

שגיב אסולין, לשעבר בכיר במוסד וחוקר במרכז הירושלמי לענייני חוץ וביטחון, מתייחס להתגברות קצב הירי לעבר ישראל, ומעריך כי העלייה בשיגורים מלבנון ומאיראן אינה מקרית.

אסולין אמר: "יש בהחלט הגברה בירי, וזה מעיד על ניסיון לייצר תמונת סיום". לדבריו, מדובר במהלך תודעתי שמכוון להשפיע על המשא ומתן המתנהל בין ארצות הברית לאיראן.

אסולין מסביר כי טהרן מנסה לחבר את הזירה הצפונית להסדר עתידי: "האיראנים רוצים לעצב את נקודת הסיום דרך אש, לירות כמה שיותר כדי להשיג עמדת פתיחה טובה יותר".

"עם זאת, הוא מסייג: "זו תפיסה שלהם, נקווה שזה לא באמת הסיום".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

7 תגובות
4
אשר רובין
07.04.26

זה אופייני מים ימימה גם לחמס וגם לחיזבלה לא צריך להיות בכיר אלה ללמוד מהעבר ככה בדיוק נהגו

הצטרפו אלינו