לאחר שהערב (שלישי) חשף עמית סגל אמירות מחרידות של דובר ראש הממשלה נתניה, זיו אגמון, שכינה את המרוקאים "בבונים", זמן טוב להיזכר כיצד הגיב נתניהו בעבר לסערה סביב הסרטון באולפנת חורב.

כזכור לפני כשנתיים, בנות באולפנה פרסמו סרטון, שבו הציגו הבדלים בין יוצאי מדינות מזרח אירופה לכאלו שהגיעו ממדינות ערב. בין היתר הן צבעו את פניהם בצבעים כהים ורקדו על שולחנות.
הסרטון עורר אז סערה ציבורית רחבה וראש הממשלה נתניהו הגיב אז: "דוחה על הסף את גילויי הגזענות מצד תלמידות באולפנה בירושלים, שלא מייצגות את הציבור הדתי לאומי. אין לאפליה ולגזענות שום מקום במדינת ישראל. כולנו עם אחד".
כעת ניתן לחכות ולראות האם גם הפעם נתניהו יתנער מהאמירות הגזעניות של אגמון או שמא ישמור על שתיקה.





תגובות
עמית סגל רכלן לא קטן
הוא כבר התפטר קודם, חצי שעה לפני הפרסום...
עמית סגל זה שופר של ביבי מה הפלא התפוח לא נופל רחוק מהעץ