דעה: אורי אריאל צריך ללמוד מהשמאלנים - סרוגים

דעה: אורי אריאל צריך ללמוד מהשמאלנים

האימה של אנשי השמאל נגד הצעתו של השר אורי אריאל נובעת מכך שלמרבה ההפתעה יש שר שבאמת מאמין במה שהוא אומר ועוד מנסה לפעול על פי ההלכה. מה שלשמאל מותר אסור לימין ובטח שלדתיים

author-image
דעה: אורי אריאל צריך ללמוד מהשמאלנים
  צילום: נתי שוחט

אז זה השבוע שהשמאלנים תוקפים את אורי אריאל על כך שבמקום לסרס חתולים הוא מציע להטיס אותם לארצות אחרות.

השמאלנים חוששים מתקדים מסוכן. במקום שבו מטרנספרים חתולים שם יטרנספרו גם בני אדם. עדיף פתרון הומאני כמו סירוס, אומרים השמאלנים בטוויטר, בפייסבוק ובתקשורת.

זה מעורר תקוות: אולי השמאלנים יסכימו לפתרון הומאני גם לבעיית הערבים והאריתריאים. ולמה לא? הרי זה הומאני.

עוד למדנו שבאגודת תנו לחיות לחיות טוענים שאורי אריאל אינו ער דיו למצוקתם של חתולי הרחוב המסכנים: "מצוקת חתולי הרחוב בישראל היא מהקשות בעולם וממדיה מגיעים לכשני מיליון חתולים משוטטים". מעניין איך הם הצליחו לשכנע את עצמם שהחתולים הם אלה שבמצוקה. מה לא עושים כדי להתאים את העובדות לערכים? כך אפשר להרוויח פעמיים: גם לנקות את הרחובות מחתולים, וגם להיות בעד החתולים.

אולי גם את זה אפשר ליישם על הערבים: "מצוקתם של הערבים והאריתריאים בישראל היא מהגדולות בעולם. המסכנים. יש כאן ארבעה מיליון משוטטים כאלה. הבה נקל על מצוקתם ונשלח אותם מפה לאירופה". נשמע טוב, לא?

ועכשו ילדים חביבים, פתרו את החידה: מה היה קורה אילו המדינה היתה מטיסה מכאן חתולים, ואורי אריאל היה מציע לסרס אותם במקום להטיס אותם? מה היו אומרים השמאלנים? מה היו אומרים בתנו לחיות לחיות? מה היה אומר יואל חסון? בין הפותרים נכונה יוגרל חתול.

אבל אחרי כל הציניות, מה שבאמת מטריד הם דבריו של יואל חסון המתלונן כלשונו על "השתלטות דתית על החיים עצמם". כלומר: להיות דתי זה נחמד, בתנאי שלא תחיה לפי זה. בפאשלה הזאת גם אנחנו אשמים. כבר 67 שנה אנחנו משתפים פעולה עם המוסכמה שהחיים יהיו חילוניים והדת היא עיסוק חביב לשעות הפנאי. לכן הוא כועס על אורי אריאל: "אוי ואבוי, הוא באמת מאמין במה שהוא אומר".

למה הוא לא יכול פשוט ללמוד מהשמאל, לעשות מה שבראש ולומר שזה מה שדורשת האידאולוגיה?

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
כל הכבוד לשר על הטיפול ההומני בחתולים!
| 04-11-2015 14:00
עכשיו רק נשאר לדאוג למחירי הירקות!
2
מדינת הלכה
שמאלני באימה | 04-11-2015 14:19
לא יכול לחכות , רוצה שכבר תהיה פה מדינת הלכה, כבר הרבה זמן לא בכיתי מרוב צחוק כמו בשבוע הזה