שלמה בניזרי על הרב שרקי: "שותפו של עמלק" - סרוגים

שלמה בניזרי על הרב שרקי: "שותפו של עמלק"

השר לשעבר שלמה בניזרי, שריצה עונש מאסר, תקף בחריפות ובאופן חסר תקדים את הרב אורי שרקי. "שרקי זה אותיות שקרי במקרה הזה".

author-image
שלמה  בניזרי על הרב שרקי: "שותפו של עמלק"
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

השר לשעבר, שלמה בניזרי, שריצה עונש מאסר של ארבע שנים לאחר שהואשם בקבלת שוחד, תקף בסוף השבוע האחרון את הרב אורי שרקי, רבה של קהילת 'בית יהודה' בירושלים ומבכירי רבני 'מכון מאיר'.

במסגרת תכניתו 'חד וחלק' הטיח בניזרי ברב שרקי מילים קשות וחסרות תקדים.

המתקפה של בניזרי כלפי הרב שרקי באה בעקבות דבריו של האחרון לפיהם "יש פיגועים. ואז אומרים: "מוריי ורבותיי, צריך להתחזק בלימוד התורה, בצדקה, בתפילה". שטויות במיץ עגבניות! מה זה קשור לפיגועים?! אם יש פיגועים, צריך להתחזק בקרב מגע, בהגנה עצמית ובהשלטת הריבונות".

בעקבות דברים אלה אמר בניזרי כי דבריו של הרב שרקי הם "דברים של אפיקורסות ומינות".

בניזרי אף כינה את הרב שרקי "שותפו של עמלק בדמותו של אחד ממעצבי דעת הקהל בציונות הדתית".

גם בהמשך דבריו בניזרי השתלח ברב שרקי מבלי להתייחס כלל לגופם של דברים: "שרקי זה אותיות שקרי במקרה הזה".

מלבד הרב שרקי הטיח בניזרי דברי ביקורת גם כלפי רבנים נוספים בציונות הדתית ואמר על רבני 'צהר' כי "אפשר לקטלג אותם הכי קרוב לרפורמים".

בניזרי הוסיף ואמר כי "אני כבר שנים אומר שהמזרחי זה כמו שהגמרא אומרת "רוח מזרחית קשה מכולם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
27 תגובות - 27 דיונים מיין לפי
1
בשבילכם חונטת הצבועים: הרב בניזרי
תרח | 25-10-2015 19:27
2
תגובה לבניזרי
אלי מאשקלון | 25-10-2015 19:41
אין לי ברירה אלא למחות על ביזיון תלמיד חכם גאון אדיר ומופלג בידיעות התורה וידע נרחב כללי מול המגנה בניזרי האסיר לשעבר שחוצפתו אין לה גבול .חוצפה שפלה ללא כל ריח של תורה .שיפלות של שר לשעבר שבעט בכל המידות והמוסר ומדבר בזלזול נגד הרב שרקי והכללה של רבנים נוספים. בניזרי למד הלכות תשובה על פגיעה בתלמיד חכם וציבור שלם תיתנצל ומוטב שתישתוק .
3
מה נסגר??? שיתבייש.
הוא לא בסדר | 25-10-2015 19:45
מה הבעיה בגישה ראציונלית ? הרב שרקי לא המציא אותה
4
אם ר"ת אז בנזרי זה גם...
לשמור על הפה,לא מכובד | 25-10-2015 19:53
שואל כענין ומשיב כהלכה בלי שום טינופת
5
שגעון
אלי | 25-10-2015 20:22
העולם ה"דתי" של אלה כמו בניזרי משוגע ומרושע. זה לא יהדות אלא פולחן מתים.
6
לימוד זכות יא בניזרי עיין ימנית
ירון דוד | 25-10-2015 20:37
לא שופטים אב שרק השנה שכל את בנו האהוב בטח שהוא יירצה לראות את כוחות הביטחון מכחסים לנבלות האלו את התחת. ואתה הרב בניזרי בוודאי שכיוונת לדעת עליון אך אנא ממך ישנה גם דעת תחתון ויש לעשות שלום ביניהם תלמד זכות אני למדתי אצלו וממנו וכל חכם לב יודע שהמדובר הוא בלב יהודי רותח מאהבת השם ומאהבת ישראל עוד לפני זה, אוהב את מה שהאהוב שלו (ה') אוהב והם אלו בניו. על כן דע לתקנו באופן המיישב את הדעת ולא מתלהם מאחר ואתה מוריד בכך מאמת התורה הקדושה עליה נסמכת. תדע לתקן וללכד בד בבד. יהי רצון שישבתם שקט ואין מחריד.
7
שכל אחד ישאל את עצמו שאלה אחת-
יצחק | 25-10-2015 23:03
אם מי הוא היה מעדיף לשבת בעולם האמת. לדידי התשובה מאירה ופשוטה- הרב שרקי, חזק ואמץ, אל תירא ואל תחת מאותם המחשיבים את עצמם ואינם אפילו עפר ואפר תחת רגלי לומדי התורה לשמה.
8
רשע! האיש רשע עוכר ישראל. מסיט ומפיץ מדנים
אלי | 26-10-2015 0:21
אין לו חלק לעולם הבא. איש רשע שכל כולו הפצת שנאה ומדנים. איך הוא מעיז לדבר דברי בלע נגד ת"ח גדול בתורה. בניזרי לא מתקרב לקרסוליו של הרה"ג שרקי. לא בתורה ולא בתפילה ולא ביראת שמים.
9
בניזרי רשע ומבזה תלמידי חכמים בצורה קבועה
אברהם שם טוב | 26-10-2015 0:25
הוא וכל חבר מרעיו יירשו גיהנם לדורי דורות!!! התוכנית שלו ברדיו מלאה בשפת רחוב, הוצאת שם רע ועוד ועוד עבירות דאורייתא חמורות ואחר כך מטיף לשמור תורה, אתמהה?? רשע מרושע!!!
10
הדסה שאלה איך אני??
בן זמרי | 26-10-2015 1:34
תשובה: את כלבה הדסה מנחם ראשי תיבות בבחורה דבילית סרוחה הקדשה מיוחמת נורא חטאה מבוזה
11
הרב שרקי צדיק
אבנר | 26-10-2015 7:09
מי שמעז לדבר בצורה בוטה כלפיי אדם גדול ומיוחד כמו הרב שרקי. שייעשה בדק בית רציני. זה כמעט האדם היחיד היום שתורתו תורה שלמה.... חברים.. החרדיות זה כמעט נצרות. תקשיבו קצת לרב שרקי הוא יישר אורוחותיכם.
12
בניזרי - מפושעי ישראל המחלל שם שמים בפרהסיה
אושרי | 26-10-2015 9:44
אני שואל את עצמי איך לבנאדם הזה יש את החוצפה לדבר אחרי שהורשע בגניבה שוחד ומרמה. איך הוא מתראיין לרדיו ולא קובר את עצמו עד סוף ימיו בבית על החילול השם שהוא עשה. ככה מעיז להחציף פניו נגד הרב הגאון הרב שרקי? שאמר דברי אמת ויציב
13
האזכור של ההרשעה שלו לא רלוונטית בכלל
זאב | 26-10-2015 10:14
זה ממש סגנון של עיתונאות מלוכלכת. סרוגים, אפשר אחרת.
14
אתר עקים. מה הקשר להרשעה שלו יא' טיפשים
דוד | 26-10-2015 12:03
חוסר היכולת שלכם להתייחס לגופו של עניין, ואולי גם ההבנה שבאמת כוחו של עם ישראל הוא קודם כל בתורתו, מביא אתכם לציין את הרשעתו של בניזרי, שחס וחלילה לא יצטייר כצודק. אדם חכם יקח את דבריו בעניין לימוד התורה ואת דברי הרב שרקי, לכל גדול ישראל שתבחר, ציוני דתי או חרדי, כולם בפה מלא יאמרו לך שהשקפתו של בניזרי היא זו שהייתה בעם ישראל לאורך כל הדורות ואני חלילה לא מזלזל ברב שרקי אני רק אומר שהרב בניזרי לא חידש כלום, זו דעתם של כל צדיקי הדורות
15
השם ירחם
| 26-10-2015 15:02
השם ירחם עלינו שהגענו לכך שאחד מגדולי דורינו מו"ר הרב אורי שרקי שליט"א מבוזה על ידי עבריין נקלה,פושע ישראל בגופו וממונו.יש לנדות את בניזרי הרשע עד שיבין בכלל על מי העיז פניו וכנגד מי דיבר.הרב שרקי הוא תלמידו המובהק של מהרי"ל אשכנזי וקיבל תורה שנים רבות מפי המקובל הגה"צ מוהרש"ב אשלג זיע"א.אכן בימות המשיח חוצפה ישגא ועמי ארצות כבניזרי מעיזים לדבר כלפי מו"ר הרב שרקי. השם ירחם עלינו שרחקנו ממחוזות היהדות השכלית והנאממה לאורם של רבותינו וקדמונינו כרמב"ם וכרס"ג זיע"א. זרים הדיחונו לדרכים הזויות שלא שערום אבותינו במקום לראות בחוש כיצד הקב"ה גואל את עמו ונחלתו יש כאלה כבניזרי שכופרים בגאולה וחושבים שאנו עדיין בגלות. לא פלא שתורתם פגומה. ירחם השם עלינו ויורנוו את דרך האמת בדרך גדולי ישראל האמיתיים.
16
הרב שרקי ביאר את כוונתו
חיים | 26-10-2015 15:23
ברדיו כל חי בתוכנית הבוקר של דוד חכם
17
אחד מגדולי דורינו מו"ר הרב אורי שרקי שליט"א
ל-15 | 26-10-2015 19:44
באמת? לא הגזמת קצת? ב"ה שאיני שייך , כנראה, לדור שלך!
18
בניזרי
יובי | 27-10-2015 15:21
בניזרי זה אותיות של בן זר לא קשור ליהדות, ערב רב שביזה את התורה בלקיחת שוחד וישב בכלא ו עכשיו הוא פותח את פיו אולי העבריין המורשע הזה שמתחפש בתחפושת רב יגלה את פרצופו האמיתי. אוילים מדרך פשעם. נמאסת תיעלם לנו מה ציבוריות עם הארץ ולא ירא אלוקים
19
מס 1. בשל מה אתה מבזה את התואר רב?
פישמן | 27-10-2015 19:41
מה מזכה את האיש שיישב בכלא גל גניבה ושוחד בתואר רב? די להבזות את התואר רב
20
הרב שלמה בניזרי
אור | 27-10-2015 20:44
בניזרי אכן רב. רב עם כולם. איש ריב ומדון. בניזרי הורשע בבית המשפט, ונידון למאסר. האם לדעת תומכיו לא היו דברים מעולם? הוא סוג של דרייפוס? אז אולי בית המשפט הוא לא בית דין צדק, ואולי יש טעויות. אבל האם בניזרי טוען שהוא חף מפשע לגמרי? לא. האם בניזרי לא עשה שם דבר פסול שהצדיק את העמדתו לדין? בוודאי שעשה, כי אלמלא עשה, היה מרעיש שמיים וארץ בחפותו. ועתה משהורשע, וישב בכלא, אין הוא עוד "רב" במובן של מי שיש להתחשב בדעתו. הוא סתם אחד שהיה בישיבה. כמה שנים בישיבה של מעלה, ואחר כך כמה שנים בישיבה של מטה. שיילך להתפלל עם העבריינים.
21
מי שמך
אזרח | 27-10-2015 22:51
אדון בניזרי אתה בור ועם הארץ כמו חלק גדול מתומכי שס .אם תחבר את מנות המשכל של כל חכמי מועצת ש"ס ,לא תתקרב למנת המשכל של הרב שרקי .
22
לא הבנתי? אתה השותף של הרב שרקי? ...
משה | 27-10-2015 23:51
בניזרי חשבתי שאני אעשה בניזרי בגימטריה יצא עמלק , אבל מה אני אעשה ? לא יצא . אולי תשתוק כבר.?
23
המזרחי אבדו את השפיות
דני | 28-10-2015 4:12
אין ספק, מהתגובות כאן רואים שהמזרחי צבועים לא פחות מהשמלאנים
24
ר אורי היו דיבר לתלמידיו מביניו. לקחו אתזה והרימו להנחת
חכם א יצחק שליטא ״אוי לך שס״[להשיג ביו טיוב] | 28-10-2015 14:27
ר אורי היו דיבר לשומעי לקחו ועדיין היה צריך אולי להדגיש ולהזהר בחדות ובהתססה שעשה על מנת להבהיר נקודה על דרך חכמת הנאום של סותר על מנת לבנות... הענין שלקחו חלק מפורום מצומצם ופיזרו אותו בווב העולמי, ואז כל אלו שיש להם טינה לכיפות סרוגות באשר הם אפילו לחובשי השחורות שבהם צצו כפטריות אחרי הזפת. [ואין הכונה ל חכם אמנון יצחק שליטא דהוא מלבד מחלוקת תורנית לא דיבר על כלל הציבור בתור ציבור,וגם מצד ענקיותו לא חשוד בכך וצריך להזהר בכבודו לא כמו הגלל בפיסנעלבוק שזלזל בו ולבסוף הוסיף ר׳ כאילו הוא סחבק של הפלא האלוקי הזה] כמו שפער פיו על דרך הערמומי הידוע אותו בן זמרי ,היינו -המכנה שמות הבנ״זרי משתמש בגמרא רוח מזרחית נגד ציבור שלם אוהב ארץ ישראל שבעינך היא עוד מצות אנשים מלומדה כדאיתא בשס. נכון גם בנט אח של קלדרוןפירון הרים איכשהו להנחתה בממשלת הזדון שעברה מן הארץ , אך אתה מחפש פלגנות בדיבורך החושף שנאתך ומחשבותיך.בא נאמר שמפלגת בנט חברה למי שחברה והתכופפה לחוקי הזוהמה והגויס ,של פירון אח של ולפיד,האם כולם הסכימו איתם? גם ראינו את זה בבחירות.האם גם אלו שנאלצו לבחור בהם אחר כך כי שסדרעי אי אפשר לבחור וכי העומד בראשה עשה על כל הציבור גימטריא של עמלק ואין כיפה סרוגה ובית כסא וכו כו. וקרא לחכם אמנון יצחק שליטא סמ ואי אי!!? ביחד פחדו שלא תעלה אחוז חסימה....הרי גם חלק מהם שלצערינו בחרו בנט לא מסכימים עם כל או רוב מה שהיה . וגם בלי קשר לכל זה,,זיהמת את פיך על ידי גמרא על כלללל הציבור בכונה למרות שיש בו אלף סוגים וגם בצהר שמאימים על הרבנות לצערינו , הנה לא כולם בכלל במקשה אחת. ולמרות זאת השתמשת מתוך הנאה ו ב ו ז בליהטוט בגמרא לבזותם ככלל והכנסת בכיף עוד פירודים באומה.ושכחת הגמרא אפיללו על אחאב שלא דברו דלטוריא פרטית שלא נדבר כללית אחד על השני ולא נפלו במלחמה. רוח מזרחית של דרך קללות ובוז שמאן דהוא החליט שהיא מזרחית וספרדית קשה שבכולן, בכלל כתוב על עמלק ימח שמו. ותמחה שמו וכו ואתם או חלק משס (כי את בן מרגי היו אף פעם לא שמעתי כך .. ) אוהבים כל הזמן להזכיר אותו ולקרוא ליהודים עמלק!!! על פה נקי שמעת?! ועוד בציבור ובכזה בוז אהההה . יופי גבר נלחם במיזרוחניקס...ומצאת בקעה להתגדר בה... גסות הרוח קשה בכולן. זה גם מראה על מיעוט תורה. תורה זה לא ידיעות אלא נשמה הכוללת ידיעות נשמות של דעת ה. לךךךךך לך תלמד חפץ חיים. והרב אריה לוין זיע ובחיים שלך לא יודע אם פגשת ענו כמו המיזרוחניק כבוד הגאון הא מ י ת י. הענו הצדיק רבי יאיר אוריאל זצוקלללהה זיעא, זה שקפץ לרגלי המכונית של קיסינג׳ר. חבל חבל היית נראה אחרת אם היית רק. רואה אותו הבבא אלעזר זיעא הושיב אותו בדיבורי קדושה 40דקות בקבלת קהל שכולם בחדר מחכים עומדים!!!!! אבל הוא מיזרוחהיק רב במכון מאיר זיעא.... גסות הרוח קשה מכולם כבר אמרנו.
25
"הרב בניזרי"
שלמה | 28-10-2015 14:49
על משקל "שרקי=שקרי" "עבריין = יעני רב " (בניזרי)
26
בניזרי - הפושטק מנשר
אלון כהן | 29-10-2015 16:13
בניזרי "החוזר בתשובה" עאלק - היית ותישאר עבריין מועד. אתה כמו כל חבריך לבושי השחורים שמרחיקים יהודים מהדת.
27
שטויות
ג | 08-05-2016 22:51
כמה שטויות יכול לדבר אדם במקום להסתתר מבושה על מעשיו ועוד הוא מקלל רבנים בקיצור זה לא אדם שעה תשובה הוא נשאר חילוני עם חליפה וכובע