חדשות

ראש העיר מזהיר: "תוך חודש אנחנו חוזרים לממ"דים"

לאחר שח"כ צביקה פוגל אמר כי "עדיף שהממ"ד יהיה מוכן". ראש עיריית חיפה יונה להב, מזהיר גם הוא: "תוך חודש אנו חוזרים לממ"דים"

(דובר צה"ל)

ראש עיריית חיפה, יונה יהב, יצא באמירה ביטחונית חריגה. בראיון לידיעות חיפה הוא נשאל האם המלחמה מאחורינו, והשיב: "אל תשלה את עצמך. תוך חודש אנו חוזרים לממ"דים ולחדרי הביטחון בגלל עניינים ביטחוניים בעצימות לא נמוכה. ולצערי במקום לחתור לשלום חותרים למלחמה".

איום נוסף על ישראל: "נערכים לסבב הבא"

נזכיר כי בשבוע שעבר, ח"כ תא"ל (מיל’) צביקה פוגל, התייחס בראיון ברדיו צפון ל

איום האיראני

והדיווחים לפיהם היא מייצרת אלפי טילים בליסטיים חדשים.

בפתח דבריו הוא נשאל האם יש להכין את הממ"דים, והשיב: "עדיף שהממ"ד יהיה מוכן. אנחנו חיים בקונספציה שפעולה אחת מוצלחת מייצרת הרתעה. ההרתעה היא תוצר תודעתי – מצב שבו האויב אומר לעצמו שהמחיר ששילם גבוה מדי. זה לא קרה. האיראנים לא חושבים כך, ובראשם עומדת השמדת מדינת ישראל".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

הצטרפו אלינו