חדשות

המחבל שרצח 2 ישראלים בצפון – שוחרר מבית החולים

המחבל אחמד אבו אלארוב, שרצח 2 אזרחים בצפון ביום שישי, שוחרר לחקירה בידי השב"כ, לאחר שטופל בבית החולים העמק שבעפולה

זירת הפיגוע |
זירת הפיגוע | | צילום: דוברות המשטרה

המחבל אחמד אבו אלארוב שביצע את הפיגוע המשולב בצפון, שוחרר היום (שבת) מבית החולים העמק בעפולה והועבר לחקירת שב"כ. נזכיר כי בפיגוע הנורא נרצחו שמשון מרדכי בן ה-68 בבית שאן ואביב מאור בת ה-18 ליד תל יוסף, לפני שנוטרל בעפולה ונפצע באורח בינוני.

נזכיר כי לאחר הפיגוע, ראש הממשלה פרסם הודעת תנחומים רשמית. בהודעתו אמר: ״רעייתי שרה ואני שולחים תנחומים מעומק ליבנו למשפחות הנרצחים בפיגוע המשולב בצפון, אביב מאור ז״ל בת ה־17 ושמשון מרדכי ז״ל בן ה־68״.

במרכז הרפואי העמק הודיעו: "פצוע בינוני מהפיגוע הגיע לביה"ח"

עוד הוסיף ראש הממשלה: ״אנו מאחלים לפצועים החלמה מהירה ומחזקים את האזרח הגיבור שהביא לנטרולו של המחבל״. בהתייחסות למצב הביטחוני אמר: ״אף שהיו סיכולים רבים נגד הטרור בשנה האחרונה, לצערנו אנו חווים מעת לעת פיגועים רצחניים״.

לסיום הדגיש: ״ממשלת ישראל תמשיך לפעול לסיכול כל המבקש לפגוע באזרחיה״.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

2 תגובות
2
אחת העם
27.12.25

הזוי. במקום לירות לו בראש במקום. מקבל טיפול מכספנו. מקבלי החלטות מטומ***

הצטרפו אלינו