המתקשרת עדן הודיה כהן שהתייחסה בעבר למצב המלחמה של ישראל מול חמאס, חיזבאללה ואיראן, טוענת כעת כי ישראל צפויה לצאת לסבב נוסף מול איראן.
כהן כתבה בעמוד האינסטגרם שלה: "סבב נוסף עם איראן תחילת 2026 בין חודשים פברואר-אפריל".
דובר צה"ל בערבית חושף את הרשת המפלצתית של חמאס
@Dragon היא קולעת באחוזים ממש גבוהים