חדשות

אוכפים את ההסכם: מחבל שחצה את הקו הצהוב חוסל

לוחמי צה"ל זיהו מחבל שחצה את הקו הצהוב והתקרב לכוחות באופן שהיווה איום מיידי, בתגובה חיל האוויר תקף וחיסל אותו

לוחמי הנדסה קרבית בשטח (דובר צה"ל)
לוחמי הנדסה קרבית בשטח (דובר צה"ל) | צילום: לוחמי הנדסה קרבית ברצועת עזה | דובר צה"ל

מוקדם יותר היום (ג'), זוהה מחבל שחצה את הקו הצהוב והתקרב לכוחות צה"ל הפועלים בצפון רצועת עזה, באופן שהיווה עליהם איום מיידי.

מיד לאחר הזיהוי, חיל האוויר בשיתוף עם הכוחות חיסל את המחבל במטרה להסיר את האיום על הכוחות.

כוחות צה"ל בפיקוד הדרום פרוסים במרחב בהתאם למתווה הסכם הפסקת האש וימשיכו לפעול להסרת כל איום מיידי.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

הצטרפו אלינו