השר ניר ברקת התראיין היום (שני) ברדיו גלי ישראל והתייחס לסערת שדה תימן: "הפצ"רית למעשה הודתה בהצהרות כוזבות לבג"ץ ושיבשה הליכי משפט. אבל מה שהכי מטריד אותי בפרשה הזו, זה השתיקה הרועמת של היועצת המשפטית לממשלה. השתיקה הזו כהודאה בעובדה שהיא כנראה חלק מהתהליך הזה. התרבות הזו של שמור לי ואשמור לך זועק לשמיים".
בנוסף, יעקב ברדוגו אמר כי "מגדל הקלפים קורס. שמענו היום את חבקין בבית המשפט והנה גם במשפט נתניהו הכל מתרסק. זה לא קורה סתם, יש לכל החוקרים הללו עור מאוד דק כשזה מגיע אליהם".
עוד הוא הוסיף: "אבל מה שהולך ליפול עכשיו, זה היועצת המשפטית לממשלה. ברגע שתיפול אבן הראשה של היועצת, גם שם יהיה עד מדינה והכל ייצא החוצה".
פצצה מתקתקת: "מי שהולכת ליפול עכשיו זו היועצת המשפטית"
האם גם הטלפון של גברת אלוביץ שנפל לבריכה ... הטריד את ברקת ? האם הטלפון הנעלם של חני ליוויס ... הפריע את מנוחתו ? האם ראש הממשלה שדאג שעבדיו ידליפו ידיעה סודית לעיתון הבילד הגרמני , לפחות לפי עדותו של פלדשטיין ... הפריע לו לישון בלילה ? עדת הסמרטוטים שמושחתיהו אסף סביבו מוליכה את המדינה לתהום , בספק אם יחגגו פה את יום העצמאות ה 100 .... הכל תודות לממשלת החורבן , וחבורת הזבל ....