חדשות

נפתלי בנט מגיב למהלך הנבזי של חמאס

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט הגיב להפרת ההסכם על ידי חמאס, ואי מסירת גופות החטופים. הוא טען כי הדרך היחידה היא להשמיד אותם

בנט
בנט | צילום: (צילום: אבשלום ששוני / פלאש90)

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, התייחס כעת (שלישי) להפרת ההסכם על ידי ארגון הטרור חמאס, ואמר כיצד יש להגיב לכך שהוא לא מוסר גופות חטופים.

בחשבון הטוויטר שלו כתב בנט: "לא ״נבוא חשבון״ ולא ״תגובה כואבת״. ‏חמאס הוא סרטן. ‏את חמאס צריך להשמיד".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

13
10
שפוי
28.10.25

עם עמו הקמת ממשלה, הגדלת כניסת חמאסניקים, המשך להזרים כסף. לא נגעת בהם והיום אתה משתלח במי שחיסל 8 מדינות טרור?!