ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, התייחס כעת (שלישי) להפרת ההסכם על ידי ארגון הטרור חמאס, ואמר כיצד יש להגיב לכך שהוא לא מוסר גופות חטופים.
בחשבון הטוויטר שלו כתב בנט: "לא ״נבוא חשבון״ ולא ״תגובה כואבת״. חמאס הוא סרטן. את חמאס צריך להשמיד".
עוד באותו נושא
קורע לב: משפחתו של החטוף אופיר צרפתי מגיבה לטרגדיהחדשות סרוגים

תגובות
עם עמו הקמת ממשלה, הגדלת כניסת חמאסניקים, המשך להזרים כסף. לא נגעת בהם והיום אתה משתלח במי שחיסל 8 מדינות טרור?!