פרשן חדשות 12 אלמוג בוקר, התייחס היום (רביעי) בגלי ישראל לעסקה שישראל חתמה עם חמאס ואמר: "אני מכיר את הפרטים – מעולם לא היינו במצב של עסקה שמדברת על שחרור כל החטופים עם ההישגים הנוספים כמו שישראל השיגה בהסכם הזה.
חמאס דיבר על שחרור כל החטופים בתמורה לנסיגה מלאה של צה"ל, בתמורה לשחרור כל הנוח'בות ועוד… זה לא קרה כידוע".
עוד באותו נושא
חמאס הודיע: נשחרר הערב 2 חללים חטופים נוספיםחדשות סרוגים

אלמוג הוסיף ואמר: "אני שומע את האמירות כאילו אנחנו מדינת חסות של ארה"ב… אתם יודעים משהו? אם בזכות ה'חסות' הזו חמאס יושמד מהר יותר – אין לי בעיה שנהיה 'מדינת חסות' ספציפית בעניין הזה".
תגובות
אלמוג בוקר טועה: עיון בהודעות מ'סביבת נתניהו ' מ-2024 ועד מאי 2025 מצביע על התנגדות נתניהו לעיסקה כוללת כי 'זה יגרור שחרור אלפי מחבלים' ו'לא נוכל לחזור ללחימה'. תודה לטראמפ!