חדשות

13 עדיין בשבי: אלו החללים החטופים שנותרו בידי החמאס

אחרי שחרור גופותיהם של תמיר אדר ז"ל ואריה זלמנוביץ ז"ל אמש, 13 חללים חטופים נותרו כעת בשבי החמאס בעזה. אלו הנותרים

13 עדיין בשבי: אלו החללים החטופים שנותרו בידי החמאס
צילום: (צילום: דובר צה"ל)

לאחר שחרור גופותיהם של תמיר אדר ז"ל ואריה זלמנוביץ ז"ל אמש, נותרו כעת (רביעי) 13 חללים חטופים שעדיין מוחזקים בשבי החמאס בעזה. מאז תחילת הפסקת האש, חמאס שחרר את גופותיהם של 15 חללים חטופים שהושבו לישראל.

הזיהוי הושלם: הושבו גופותיהם של תמיר אדר ואריה זלמנוביץ' ז"ל

אלו החללים החטופים שנותרו:

עומר נאוטרה עמירם קופר ליאור רודאיף דרור אור אסף חממי איתי חן מני גודארד רן גואילי עוז דניאל ג’ושוע לואיטו מולל סהר ברוך סודתיסאק רינתלאק הדר גולדין

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

2
1
חיפזון00
22.10.25

חייבים לפעול להשבתם