פרופסור שקמה ברסלר, ממנהיגות המחאה נגד הממשלה ומייסדת מחאת 'הדגלים השחורים', מגיבה לסערה בעקבות דבריו של יריב לוין לפיהם יצחק עמית אינו נשיא בית המשפט העליון, ואומרת כי כל המטרה של אי הכרתו בעמית היא טרפוד הקמת ועדת חקירה ממלכתית.
ברסלר התייחסה לדיווחים לפיהם לוין לא אהב את זה שנתניהו אמר שעמית היא נשיא בית המשפט העליון, ואמר לו כי אם זה כך אז שייתן לו להקים ועדת חקירה על השבעה באוקטובר.
לדברי ברסלר: "ועכשיו גם אמירה מפורשת של השר להחרבת מערכת המשפט: מלחמת החורמה של ממשלת חמאס הוא נכס כנגד נשיא העליון השופט יצחק עמית, מטרתה טרפוד הקמת ועדת חקירה ממלכתית".





תגובות
סרוגים הדובר והיחצ"ן של שקמה ברסלר ?! את מי מעניינים הגיגיה ?!
כל קשר בין האתר למגזר דתי מקרי בהחלט. מתי כבר יחקרו כל אנשי ה״לא יהיה לנו צבא באוקטובר ״??
לאן הובילה אותך הממשלה הזו ? אחרי שנתיים נתניהו הגאון, הפך את קטאר לעיר מקלט ולמעשה לבת ברית של ארה"ב... מכר את העליונות הצבאית שלנו ... צוללות מתקדמות למצרים , מטוסי F 35 לתורכיה , הסכם הגנה לקטאר ... וכן זו עובדה שישראל ויהודים הפכו למקצים בכל העולם ... הכל תודות לאדיוט שנהנה מתמיכת אידיוטים כמוך ...
ברסלר .. ממש לא מעניינת . יימש.. גמרה להריץ את צינגאוקר . ועכשיו התחילה שוב לצאת. צעקות.. דוחה.. אכן נכתב היא לא פרופסור היא ד"ר . וקיבלה כמו שקוראים ד"ר של כבוד משהו דומה לפרופסור.. היא פרופסור של רשע. חושך ואפיה
צחקתי. גם אני רוצה למנות את עצמי.
שיקמע ברעסלער הינה לדעתי חלק מחבורת יהודונים עלובים שונאי ישראל. פשיסטים תאבי שליטה. תומכי דיקטטורת הפושעים בגלימות שחורות ובראשם עבריין בנייה ואמא של גנב. קצה נפשנו בהם ובשכמותם. אין להם מקום וחלק בעם ישראל יש להקיא מתוכנו את גוש הרוע הסרטני הזה 🤮🤮😋🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
לשון הרע לא מדבר אלי