חדשות

נתניהו חשף בדאגה: זה האיום החדש על מדינת ישראל

ראש הממשלה נתניהו הזהיר מעל בימת הכנסת מפני ניסיונות של טורקיה וקטאר לחדור לעזה ולהשפיע על עתידה – מהלך שמוגדר על ידו כאיום אסטרטגי חדש על ישראל

נתניהו חשף בדאגה: זה האיום החדש על מדינת ישראל
צילום: נתניהו בבור בקריה בעת התקיפות בתימן היום. (צילום סטילס: מעיין טואף/ לע״מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שני) במליאת הכנסת למצב הביטחוני במזרח התיכון והזהיר מפני מה שהוא מכנה "איומים חדשים". על פי הדיווח של אריאל כהנא בישראל היום, בדבריו, רמז נתניהו כי האיום המרכזי כיום הוא הניסיון של טורקיה וקטאר להרחיב את השפעתן האזורית – בעיקר ברצועת עזה, אך גם בזירות נוספות כמו סוריה.

חדשות סרוגים

לדבריו, שתי המדינות, הידועות בתמיכתן בארגונים אסלאמיים כמו חמאס והאחים המוסלמים, שואפות להיות גורם מרכזי בניהול עזה לאחר סיום המערכה. בישראל עוקבים בדאגה אחר ההתקרבות בין טורקיה, קטאר, וארגוני הטרור הפלסטיניים, ורואים בכך איום אסטרטגי מתפתח.

נאום נתניהו
נאום נתניהו| צילום: (צילום: לע"מ)

נתניהו ציין כי ישראל פועלת לסיכול אותם איומים, גם אם הציבור אינו מודע לכלל המהלכים. "לא על הכל יודעים, ולא על הכל יידעו", אמר, והדגיש את הצורך להישאר ערניים מול שינויים אזוריים שעלולים לערער את היציבות.

עוד דווח כי קיימים חילוקי דעות בין ירושלים לוושינגטון בנוגע להתנהלות מול טורקיה וקטאר. בעוד בישראל רואים את המעורבות של שתי המדינות כמסוכנת, בוושינגטון נשמעים קולות פייסניים יותר – במיוחד מצד ממשל טראמפ, הממשיך להחזיק בקשרים טובים עם אנקרה ודוחא.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

106
79
יו
20.10.25

אז רגע, זה איום או הצלחה לדורות? אני לא ביביסט אז צריך להסביר לי מה נכון היום

1
השקרן בן שקרן , הוא ולא אחר , פעל עם הסו
20.10.25

נתניהו הוא הכישלון המוחלט ... אדם שמחק דור שלם ... והקים בפועל את במדינה הפלסטינית... הוא הפך את ישראל למדבר וציה , אדמה חרוכה ואיי חורבות... באמת השגים מעוררי התפעלות ... רציתם קוסם ... קבלתם את מלאך החבלה ... רציתם שלום ובטחון ... קבלתם מלחמת נצח עם עשרות אלפי חללים , פצועים וקטועי גפיים... רציתם מעמד בינלאומי ... קבלתם בידוד , נדוי וסנקציות ... רציתם מנהיג אמין ... קבלתם שקרן בן שקרן שבלי בושה , בזמן מלחמה מסדר לילדיו דירות בבריטניה וארה"ב.... מטורפים .... תתעוררו ....

2
ציון
20.10.25

חבל לך שאתה לא ביביסט! אתה רל״ביסט! אתם רואים חד ממדי.. עזב אתכם האינטלקט, יצא מהמוח ואמר, ״אני הולך״ וכשביבי יפרוש גם אתם תפרשו! ומי שינהל אותנו הם אלה שחוזרים עכשו מהקרב! אני מתפללת בשביל עם ישראל שיחזור להיות הוא, עם ימין ושמאל רעיונית

3
גיא
21.10.25

כל כך הרבה שטויות שטחיות ומלל של הנדסת תודעה ברישום קצר. אתה אלוף .

4
אליהו
21.10.25

הכתיבה שלך ברמה נמוכה חבל להתייחס לאחד כמוך

5
נפתלי זהר
21.10.25

ביבי חולה נפש ופוחד מהכלא

6
מושיקו מנדב
21.10.25

הכול אמת. הוא החריב פה הכול. מדינה פלסטינאית קום תקום. תורכיה וקטאר יהיו בעזה. הנוכל הביא עלינו מצב ביטחוני קשה ומתמדך. כשהטורקים ישבו בעזה לא תהיה אפשרות לתקוף את חמאס. הרס פה הכול ועוד זרועו נטויה. נשאר רק להתפלל.

7
מה האמת?
21.10.25

אז איך הוא נתן הנחיה לתקוף בקטאר? זה תרגיל?

8
דוד
22.10.25

מה הוא לא יעשה בשביל הישרדותו הפוליטית מכר את כולנו וזה שקוף

9
נולי
22.10.25

שב בשקט ימומררררר

10
אזרחית
22.10.25

נכון מאוד הוא גם דאג להעביר את מזוודות הכסף מקטר לחאמס אין סליחה ומחילה על מה שהוא עשה בשביל הכסא שלו

11
סופ"ש
24.10.25

זה לא נכון, מצרים וסעודיה ניסו מול חמאס ולא הצליח, רק טורקיה הצליח עם הנוכלים חמאס, כי טורקיה יוצר עש לה השפעה עליהם, אבל ישראל מתנגדת לטורקיה וקטאר רק מרשה סיןע הומניטרי

12
אינטלקט
24.10.25

ביבי בובה על חוטים! עכשיו של ארהב לפני של מחבל גביר וסמרטוטיץ ותמיד של שרה .. מלאך חבל שרוקן מהבייס שלו כל זכרון לשכל ישר !

13
חחחאלא
24.10.25

אווי עד כמה אתה חלול או אחוז שנאת חינם ואתה כפוי טובה וחבל . מזל גדול שהוא ראש ממשלה חזק ונבון צבאית ומדינית והוא פועל תוך ראיית העתיד וזיהוי תהליכים אז לאדם כמוך שיש ספק אם אתה שם לב כשאתה הולך על מה אתה דורך . אז אין פה להוסיף כי לא תבין

14
אזרחית
25.10.25

עכשיו הייתה כתבה שחייל האוויר וכמובן מודיעין תפסו מחבל אחד שכמעט היה הורג כמה חיילים משלנו ברוך השם תודה לאל אבל ב 7 לאוקטובר ההמודיען ומפקד 8200מודיעין וחיל האוויר לא ראו 3000נאצים על הגדר14 שעות ארוכות אף אחד לא הופיע מי אשם לדעתך היום מה שקרה זה לא בזכות ביבי כמובן אבל ה7 לאוקטובר לא הראשים של הצבא אשמים בטבח נכון איך בכלל אני מעיזה לשאול שאלה כזאת אני ימנית אסור לי לילה טוב לכולם עצוב מאוד

15
גבי
26.10.25

אין על ביבי אוהב הארץ רק שנאה תהומית לביבי ולא יותר

16
עם ישראל חיי
26.10.25

נכון. השמאלנים האנרכיסטים יוצאים מכיליהם, הם עושים כל מה שאפשר רק לא ביבי. ביבי אשם, כן אשם שגמר את השמאלנים,חירפן אותם, הוציא אותם בטרללת לקפלן, הוציא מהם את השטן שהיה חבויי בהם עשרות שנים, גרם להם להיות אלימים, רודפי רוע,שיטנה וזעם, הם לא מצליחים לתפוס איך ביבי נבחר וימשיך לעלות בסקרעץים ולהיבחר בעזרת השם. כל האנרכיסטים בניי עמלק,צאצאי היטלר וצאצאי עגל הזהב כל ההרכב הזה הולך להעלם להיות אבק באוויר אבק לרגליו של ביבח. העם ירטה לחלאות שוב מי מחליט וכמה שייצעדו בטרללת ,יחסמו וייאיימו ככה הם ימשיכו להיתרסק,כי כולנו הבנו מי האנרכיסטים האלה שמשתפים פעולה עם מחבלים מיידים אבנים על המיתישבים ביו"ש, חוסמים עם בלעים ומסיתים נגד העם היהודי. מקווה שכולם כל היהןדים השפויים יבינו מה זה אנרכיסט מי הוא השמאלן הנבלה וימשיכו לבחור בביבי עם ימין יותר קיצוני כדי להשמיד את כל שונאנו מבחוץ ומבפנים

17
חיים
27.10.25

מזהה התהליכים המהולל שלך הביא על מדינת ישראל את האסונות הגדולים ביותר גם אזרחיים וגם בטחוניים אבל אתם עדיין סוגדים לו בגלל הנדסת תודעה

18
Amir
27.10.25

ממש אתה צודק חחחחח ביבי ממש חזה גם את ה7.10 הוא חזה רק לא סיפרו לו כלום לא העירו אותו. תתעוררו עובד על שכמותכם בעניים.

78
יוסי כהן
20.10.25

לעשות מה שטוב לנו

77
הקלטת הלוהטת
20.10.25

המנהיג היחידי ביקום הידוע לאדם שחי על הפחדה במקום על עשייה. וגם מה שעשה, עשו בשבילו הטייסים שנואי נפשו. והוא משייך את ההישגים לעצמו.