דוידי בן ציון מונה לסגנו וממלא מקומו של יוסי דגן - סרוגים

דוידי בן ציון מונה לסגנו וממלא מקומו של יוסי דגן

דוידי בן ציון נבחר לכהן כסגנו של ראש המועצה האיזורית שומרון, יוסי דגן, לאחר שבשנים האחרונות שימש כעוזרו של ראש המועצה. "מודה לראש המועצה יוסי דגן ולחברי המליאה על האמון"

author-image
דוידי בן ציון מונה לסגנו וממלא מקומו של יוסי דגן
  (צילום: מתוך הפייסבוק)

דוידי בן ציון, מי שבשנים האחרונות שימש כעוזרו של ראש המועצה האיזורית שומרון, נבחר אמש (שני) לשמש כסגנו של ראש המועצה הנבחר, יוסי דגן.

עם בחירתו לתפקיד פרסם בן ציון פוסט קצר בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: "זכיתי. לפני דקות אחדות נבחרתי פה אחד על ידי חברי מליאת המועצה, לשמש כסגן ומ"מ ראש המועצה האזורית שומרון".

"אני מאושר ונרגש ומקווה לשרת בקודש בענווה, פשטות, מסירות ונאמנות. היעדים גדולים ואני בא כדי להשיג אותם בע"ה. אני מודה לראש המועצה יוסי דגן ולחברי המליאה על האמון. מרגש. ותודה לכולכם על הפרגון תמיד".

כזכור, בבחירות שנערכו בחודש שעבר היום גבר דגן על שריה דמסקי בפער גדול כשהוא גורף יותר מ-6,250 קולות (63.1%) מול כ-3,700 של דמסקי. בסך הכל הצביעו 49.6% מבעלי זכות הבחירה.

כזכור,  דגן שימש ב-3 השנים האחרונות כסגן ומ"מ ראש המועצה והיה ממונה על תחום החינוך, הוביל את אמנת השירות של המועצה והקים את מערך ההסברה האסטרטגי ואגף היישובים אשר מלווה את הנהגות היישובים. עם התפטרותו של גרשון מסיקה לפני כשלושה חודשי בעקבות מעורבותו בפרשת 'ישראל ביתנו' מונה דגן לראש המועצה בפועל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בחירה מצויינת
מינוי מעולה | 08-09-2015 8:50
זכה השומרון לאחד מטובי אנשיו, מחכים לראות את דוידי בהנהגת הציבור בבית המחוקקים. בהצלחה.
2
אחלה בחור.יעשה רק טוב לשומרון.ענווה מעל ראשו.
מוטי | 08-09-2015 20:00