דובר צה"ל פרסם כעת תיעוד חדש, מחיסול מחבלי חמאס מהאוויר. בהודעה נמסר: מוקדם יותר היום (ראשון), זוהו מספר מחבלים חמושים אשר התקרבו לכוחות צה"ל הפועלים במרחב בית לאהיא מעבר לקו הצהוב, והיוו איום מיידי לכוחות. בהתאם להסכם, צה״ל תקף באמצעות כלי טיס של חיל האוויר, את המחבלים שחצו את הקו הצהוב במטרה להסיר את האיום על הכוחות.
כוחות צה"ל בפיקוד הדרום ימשיכו לפעול להסרת כל איום.

7d9136e4 C218 488b B8df D4ff3df660a9
תגובות