חדשות

אברי גלעד חושף את דעתו על קריאות הבוז לנתניהו

אברי גלעד נאלץ שוב להתייחס לפוסטים מזוייפים המופצים בשמו, לפיהם הוא תומך בראש הממשלה בנימין נתניהו. ומה דעתו על קריאות הבוז לראש הממשלה נתניהו

אברי גלעד חושף את דעתו על קריאות הבוז לנתניהו
צילום: (צילום: יוטיוב / חדשות 13)

אברי גלעד נאלץ שוב להתייחס לפוסטים מזוייפים המופצים בשמו, לפיהם הוא תומך בראש הממשלה בנימין נתניהו.

גלעד שיתף פוסט בו נכתב כי התקשורת היא כפויית טובה כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו, וכי נתניהו הוא המנהיג שלו. בצירוף לפוסט כתב גלעד: "ושוב הזיוף הזה צף, ושוב אומר, לא אמרתי את הדברים האלה מעולם ולא חשבתי אותם מעולם".

גלעד ניצל את ההזדמנות והתייחס לקריאות הבוז לראש הממשלה נתניהו בכיכר החטופים, וכתב: ,ועם זה, קריאות הבוז לביבי בכיכר החטופים הן ביזיון ומבוכה גדולה. מותר גם להתנגד לשלטונו וגם להודות לו על שובם בו זמנית. החיים מורכבים, ולא רבים מול האורחים".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

537
335
משה המבודד
12.10.25

אברי, מותק. זה כל כך נחמד להיות תוחעס לקער. זה הולם אותך כמו כפפה ליד.