חדשות

אחרי תחילת הפסקת האש: ויטקוף והרמטכ"ל סיירו ברצועת עזה

רגע אחרי תחילת הפסקת האש, הרמטכ"ל אייל זמיר קיים סיור ברצועת עזה יחד עם שליח הבית הלבן סטיב ויטקוף, ג'ארד קושנר, וראשי סנטקום. צפו בתיעוד

אחרי תחילת הפסקת האש: ויטקוף והרמטכ"ל סיירו ברצועת עזה
צילום: (צילום: דובר צה"ל)

סיור חריג: יום אחרי תחילת הפסקת האש ונסיגת הכוחות של צה"ל, הרמטכ״ל אייל זמיר קיים היום (שבת) סיור שטח ברצועת עזה היום (ש׳) עם שליח ארה"ב למזרח התיכון, סטיב ויטקוף, וכן עם ג'ארד קושנר; מפקד פיקוד המרכז בצבא ארה"ב (CENTCOM), אדמירל בראד קופר; מפקד פיקוד הדרום, אלוף יניב עשור, ראש אגף התכנון, אלוף אייל הראל ומפקדים נוספים. לאחר מכן, ביקרו במתחם השבים בבסיס רעים וצפו בהערכות צה״ל לקליטתם.

רמטכל ויטקוף
רמטכל ויטקוף| צילום: (צילום: דובר צה"ל)

מאוחר יותר, קיימו מפקד סנטקום והרמטכ"ל פאנל משותף עם מפקדים בכירים בצה"ל בו דנו על תמונת המצב המבצעית בזירות הקרובות והרחוקות ועל היערכות צה״ל בקווי ההיערכות העדכניים ברצועת עזה, בהתאם למתווה הסכם הפסקת האש והשבת החטופים.

(דובר צה"ל)

"כחלק ממאמצי התיאום להמשך, צה״ל נמצא בקשר רציף מול פיקוד המרכז של צבא ארה״ב (סנטקום) לתכנון ומימוש ההסכם, באופן שיאפשר המשך שמירה על ביטחון מדינת ישראל" נמסר מדובר צה"ל. "מפגש זה מהווה חיזוק נוסף לקשר האסטרטגי והמבצעי ההדוק בין צה"ל לצבא ארה"ב".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות