ראש הממשלה בנימין נתניהו התנצל הערב (שני) בשיחה טלופנית בפני ראש ממשלת קטאר מוחמד בן עבד א-רחמן בן ג'אסם אאל ת'אני במסגרת ביקורו בוושינגטון על התקיפה של בכירי חמאס בקטאר. כך על פי הדיווח בג'רוזלם פוסט.
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב לדיווח: "התקיפה של בכירי חמאס, הוגי טבח השבעה באוקטובר במדינת האויב קטאר – היתה תקיפה חשובה, צודקת, ומוסרית מאין כמותה. טוב מאוד שקרתה. מי ששולח מפלצות לשרוף תינוקות לאנוס נשים, ולחטוף קשישות, צריך לדעת שאין שום מקום בעולם שהוא בטוח בו. הגיע הזמן לומר לעולם את האמת: קטאר היא מדינה תומכת טרור, מממנת טרור ומסיתה לטרור. שום כסף לא ינקה את הטרור מידיהם".

בזמן פגישת ראש הממשלה נתניהו עם הנשיא טראמפ, בכיר בארגון הטרור חמאס, טאהר א-נונו הודיע כי למרות ההצהרות האופטימיות לידיי חמאס לא נמסרה הצעה חדשה, וכי הארגון מוכן לבחון רק עסקה ש"שתבטיח את האינטרסים הפלסטיניים".
מוקדם יותר פורסם כי ראש הממשלה נתניהו ופמלייתו הגיעו לבית הלבן, הנשיא טראמפ קיבל את פניו של ראש הממשלה בכניסתו לבית הנשיאותי, השניים צפויים לקיים בשעתיים הקרובות ארוחת צהריים, פגישות רחבות ושיחות ב-4 עיניים. בשעה 20:15 (שעון ישראל) צפויה מסיבת עיתונאים והצהרה מיוחדת של שני המנהיגים.
הנשיא טראמפ קיבל את פניו של ראש הממשלה נתניהו בכניסה לאגף המערבי בבית הלבן, משם נכנסו שני המנהיגים אל משרדי הבית הלבן. במענה לשאלת כתב ברגעי הגעת ראש הממשלה, הנהן טראמפ בחיוב כאשר נשאל האם הוא מצפה להגיע לעסקה כבר היום, ואמר כי הוא "מרגיש ביטחון" כי ניתן להגיע לעסקה אך לא סיפק תשובה חד משמעית.





תגובות
בני, מי אתה חושב שאתה חתחת אפס, שאג טראמפ על נתניהו בזעם נתניהו התחלחל והתכווץ מפחד ... ואז פתח טראמפ את מכנסיו, שלף משהו שנראה כמו מלפפון חמוץ, פנה לנתניהו ואמר: 'ועכשיו תנצוץ'. נתניהו ליקק את שפתיו בתאוותנות פתח עוד כפתור בחולצה, ירד על ברכיו והרביץ בטראמפ פומפה תאיילנדית כמקצוענית מפטפונג ובלע את הגועל נפש
אז ככה נראית השפלה אמיתית ... ישראל גם אכלה את הדגים הרקובים... גם סולקה מהעיר ... וגם הושפלה עד עפר ... איפה החלומות על "נצחון מוחלט " ? על "הגירה מרצון" ? על סיפוח עזה ? על הבוננזה הנדלנית ? על שכונת השוטרים ... על טיילת טראמפ .... ככה נראת מדינה בלי הנהגה , בלי חזון , בלי מדיניות , בלי אסטרטגיה, ובבידוד בינלאומי מוחלט ... חלמת על "גאון" קבלתם את "האדיוט המושלם" .... תתעוררו אדיוטים , עוד מעט לא יהיה לכם מה לאכול פה , והנינים שלכם עוד ישלמו את מאות המיליארדים שנשפכו על חלומות באספמיה... לוולדות של הגאון יש דירות בבריטניה וארה"ב...
אז ככה נראית השפלה אמיתית ... ישראל גם אכלה את הדגים הרקובים... גם סולקה מהעיר ... וגם הושפלה עד עפר ... איפה החלומות על "נצחון מוחלט " ? על "הגירה מרצון" ? על סיפוח עזה ? על הבוננזה הנדלנית ? על שכונת השוטרים ... על טיילת טראמפ .... ככה נראת מדינה בלי הנהגה , בלי חזון , בלי מדיניות , בלי אסטרטגיה, ובבידוד בינלאומי מוחלט ... חלמת על "גאון" קבלתם את "האדיוט המושלם" .... תתעוררו אדיוטים , עוד מעט לא יהיה לכם מה לאכול פה , והנינים שלכם עוד ישלמו את מאות המיליארדים שנשפכו על חלומות באספמיה... לוולדות של הגאון יש דירות בבריטניה וארה"ב...
לקקניהו כזה פחדן. הלוזר של היחידה. ואתם מתחנפים אליו כאילו הוא הביג דוג. אפס.