לקראת יום כיפור שיחול ביום רביעי בערב, פיקוד העורף מחדד את הנחיות ההתגוננות למקרה שאזעקה תישמע במהלך התפילות בבית הכנסת.
בהודעת פיקוד העורף נכתב: "גם בכיפור – שומרים על ההנחיות. בעת קבלת התרעה נדרש לפעול בזמן ההתגוננות העומד לרשותכם: במבנה – נכנסים למרחב מוגן. בחוץ – נכנסים למרחב מוגן במבנה קרוב. אם לא ניתן, שוכבים על הקרקע ומגינים עם הידיים על הראש".
בפיקוד העורף מדגישים כי "בכל מקרה, ממתינים 10 דקות, לא פחות".





תגובות
אנחנו יודעים את זה למה סתם לחפור ולעשות כתבה על זה במיוחד?
את צודקת פחות דבורים יותר מעשים
סתם כך ככה לא יזהירו, האוייבים תמיד אוהבים לתקוף אותנו בחגים הקדושים שלנו, כמו במלחמת יום כיפור ובשמחת תורה. כנראה שיודעים משהו...
כי כיפור הפך ליהחות חג לילדים עם אופניים ברחובות חלילה תיהיה אזעקה שמשפחות מסתובבים בחוץ וזה יכול להפעיל לחץ
מצוין השנה אין טיולים רק בית כנסת
צודקת מאד
הי ישמור את כולנו
כדי שתהיה מוגנת ויש מלא אנשים שלא יודעים
חיובי
מה הם זוממים לנו ? לא נחים לרגע. ירי מתימן אין צורך להיבהל ולהיכנס לפאניקה