לקראת יום כיפור שיחול ביום רביעי בערב, פיקוד העורף מחדד את הנחיות ההתגוננות למקרה שאזעקה תישמע במהלך התפילות בבית הכנסת.
בהודעת פיקוד העורף נכתב: "גם בכיפור – שומרים על ההנחיות. בעת קבלת התרעה נדרש לפעול בזמן ההתגוננות העומד לרשותכם: במבנה – נכנסים למרחב מוגן. בחוץ – נכנסים למרחב מוגן במבנה קרוב. אם לא ניתן, שוכבים על הקרקע ומגינים עם הידיים על הראש".
בפיקוד העורף מדגישים כי "בכל מקרה, ממתינים 10 דקות, לא פחות".
אנחנו יודעים את זה למה סתם לחפור ולעשות כתבה על זה במיוחד?