חדשות

נתניהו המריא לארצות הברית: "אומר את האמת שלנו"

נתניהו המריא לפנות בוקר לארצות הברית, לקראת השתתפותו בעצרת האו"ם בניו יורק בסוך השבוע, ולפגישה רביעית עם הנשיא טראמפ בבית הלבן

נתניהו המריא לארצות הברית: "אומר את האמת שלנו"
צילום: (צילום: אבי אוחיון/לע"מ)

דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו לפני המראתו לביקור מדיני בארה״ב, שם ינאם בעצרת האו״ם בניו יורק וייפגש עם הנשיא טראמפ בבית הלבן:

סרטון נתניהו לפני המראתו לארהב
סרטון נתניהו לפני המראתו לארהב| צילום: צפו בדברי ראש הממשלה לפני המראתו לארצות הברית. צילום: עומר מירון/לע"מ

‏״אני יוצא עכשיו עם רעייתי לעצרת האו״ם ולוושינגטון. בעצרת האו״ם אני אומר את האמת שלנו – אזרחי ישראל, האמת של חיילי צה״ל, של המדינה שלנו.

אני אוקיע את אותם מנהיגים שבמקום להוקיע את הרוצחים, האנסים, שורפי הילדים, רוצים לתת להם מדינה בלב ארץ ישראל. זה לא יקרה.

בוושינגטון אני אפגש בפעם הרביעית עם הנשיא טראמפ, ואדון איתו על ההזדמנויות הגדולות שהניצחונות שלנו הביאו, וגם על הצורך שלנו להשלים את מטרות המלחמה: להחזיר את כל חטופינו, להכריע את החמאס ולהרחיב את מעגל השלום שמזדמן לנו בעקבות הניצחון ההיסטורי ב׳עם כלביא׳ וניצחונות אחרים שהשגנו.

זאת גם הזדמנות לאחל לכם, אזרחי ישראל ולעם היהודי כולו, שנה טובה. שנה של ביטחון, שגשוג ושלום״.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

5 תגובות
5
מיקי
25.09.25

אתה ב"חצי אמת שלנו" כי קפלן לא אתך. הם בעד מדינת רשע פלסטינית שבירתה ירושלים על גדרות תל אביב. חסמת בקבינט הוראה לצבא לנצח. אתה לוזר במילון של טראמפ ונראה בהחלט שהוא פועל מעל לראש הדחייני שלך.

הצטרפו אלינו