אסון כבד בעזה: הותר לפרסום כי 4 לוחמים נהרגו מפיצוץ מטען בדרום רצועת עזה. בנוסף, 3 לוחמים נפצעו בתקרית – מתוכם אחד במצב קשה ו-2 במצב בינוני. בצה"ל אמרו כי החיילים פונו לקבלת טיפול בבית החולים, ומשפחותיהם עודכנו.
אלו שמות החללים:
סגן איתן אבנר בן יצחק, בן 22 מהר ברכה. איתן היה צוער בגדוד ׳דקל׳, בית הספר לקצינים, ושירת כלוחם בעוצבת הקומנדו.

רס"ן אומרי-חי בן משה, בן 26 מצפריה. אומרי-חי היה מפקד פלוגה בגדוד ׳דקל׳, בית הספר לקצינים, ושירת כמפקד פלוגה בחטיבת הצנחנים.

סגן רון אריאלי, בן 20 מחדרה. רון היה צוער בגדוד ׳דקל׳, בית הספר לקצינים, ושירת כלוחם בחטיבת גולני.

ערן שלם, בן 23 מרמת יוחנן. ערן היה צוער בגדוד ׳דקל׳, בית הספר לקצינים, ושירת כלוחם בסיירת מטכ״ל.

בכך מספר חללי צה"ל מתחילת מלחמת "חרבות ברזל" ששמותיהם הותר לפרסום עלה ל-908 נופלים. יהי זכרם ברוך.









תגובות
מלחמת שולל מלחמת שלום כיסאו של ביבי ממשלת הבונזזה של סמוטריץ עד מתי נקבור לחינם צעירים ממשלה כושלת בכל נקודה שהם נוגעים
4 למלחמת השולל
קשה לתומכי ממשלת השולל לקבל את האמת כל תומך הממשלה שותף בפועל להרג של החיילים
זה בס"ה מחיר קטן ... עבור הבוננזה ברצועת החוף של עזה , לא ? אל תדאגו המחיר עוד יתפח עם כל יום שחולף , יש עוד 20,000 חמאסניקים שמחכים במחילות של עזה , וזה אחרי שהצבא כבר חיסל 20,000 אנשי חמאס ... צריך להיות אדיוט כדי ללכת למבצע הזה , אין צבא סדיר שמנצח גרילה ... זה ימשך שנים ועדיין יהיו פגועי התאבדות , מטעני צד , וטילי RPG ... תלמדו מארה"ב בווייטנאם, מרוסיה באפגניסטן, מהצרפתים באלג'יר ... ממשלה של ערפדים מוצצי דם , וסוחרי נדל"ן הזויים ...