עשרות חרדים חוסמים בשעה זו בשערי כלא 10 טנדר ובו כעשרים עריקים המשתמטים משירות צבאי. עימותים במקום.
על פי הדיווחים, כוחות מד"א הוזעקו למקום וטיפלו בשני פצועים באורח קל. אחד העריקים הצליח לברוח מהמעצר.
בנו של האדמו"ר מגור נאם במקום ותקף את חברי הכנסת החרדים מש"ס ומדגל התורה: "אני רוצה להגיד מכאן למפלגות החרדיות ששבוע שעבר הם תמכו בממשלה, בתמיכה ובהימנעות, היום הם תמכו בממשלה ושבוע הבא הם יתמכו בממשלה, צריכים להילחם בכל עוז בממשלה הזו ממשלת זדון".
עוד אמר: "אם היו שומעים לצדיקים בחנוכה להצביע נגד הממשלה, לא היינו מגיעים למצב שבחורים נעצרים".
תגובות
יש לפעול בעוצמה, ובכל דרך חוקית, לריסון ההפקרות של החרדים הבטלנים ופעולותיהם, כולל המדובר פה, חסימת כבישים וכד'. אחך ?! פשוט : לרסס, בבואש או להוסיף גם צבע אדום ( ויש אחד מאד יעיל : מעט דם מחיה קצרת-רגליים, בתוך מים ...).